توخل: با شایستگی تاتنهام را شکست دادیم

توخل: با شایستگی تاتنهام را شکست دادیم

سرمربی چلسی به ستایش از  عملکرد شاگردانش بعد از  پیروزی برابر تاتنهام در جام اتحادیه پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، چلسی در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه دو بر صفر تاتنهام را شکست داد. توخل بعد از بازی گفت: با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم و براین باورم که براساس جریان بازی به گل رسیدیم. می‌توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. فرصت های بسیار خوبی را خلق کردیم. هنوز تکلیف صعود مشخص نیست و باید در دیدار برگشت هم تلاش زیادی از خود نشان داد.

او ادامه داد: در این بازی با نهایت تمرکز و توازن بازی کردیم و من از عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارم. بازیکنانی که در هفته های اخیر کمتر بازی کردند در این دیدار آمادگی بالای خود را نشان دادند و این خوشحال کننده است. با سیستم 4-4-2 بازی کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. کای هاورتز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و گلزنی هم کرد اما متاسفانه انگشت او شکست و مجبور به تعویض او شدیم.

توخل در پایان درباره لوکاکو هم که بعد از عذرخواهی به ترکیب چلسی بازگشت، گفت: لوکاکو خوب بود و این خوشحال کنده است. من اطمینان داشتم که حاشیه‌های اخیر او را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. او خوشحال به نظر می‌رسد و از نظر ذهنی آماده نشان داد. لوکاکو می‌تواند کمک زیادی به تیم بکند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *