احداث چمن مصنوعی در سرسبزترین شهر گلستان دردآور است

احداث چمن مصنوعی در سرسبزترین شهر گلستان دردآور است

سادس/گلستان فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه ورزش این شهرستان مورد بی توجهی مفرط قرار گرفته است، گفت: اینکه در سرسبزترین شهر استان چمن مصنوعی احداث شود دردآور است.

محمدتقی قزلسفلی عصر امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه ورزش شهرستان مینودشت سرشار از استعداد ها و قابلیت هایی است که در سطح استان و کشور بی نظیر است، اظهار کرد: اما این ظرفیت ها بدون امکانات و تجهیزات نمی تواند به فعلیت و افتخارآفرینی برسد و به همین منظور ما خواستار توجه ویژه به ورزش این شهرستان هستیم.

وی با انتقاد از احداث چمن مصنوعی در استادیوم ورزشی شهید اقبالی شهرستان مینودشت، افزود: با طبیعت سرسبز و زیبایی که مینودشت دارد دردآور است که بخواهیم در آن چمن مصنوعی احداث کنیم، اما با این وجود، هر کاری برای پیشبرد این پروژه لازم باشد انجام می دهیم.

فرماندار شهرستان مینودشت با بیان اینکه ورزش کشتی در شهرستان ما می تواند به افتخار بزرگی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز برای تامین تجهیزات سالن کشتی پول آن چنانی نیست و انتظار داریم مدیران ورزش استان آن را فراهم کرده و نگذارند این رشته ورزش درجا بزند.

احداث چمن مصنوعی در سرسبزترین شهر گلستان دردآور است

قزلسفلی با تاکید بر اینکه بنده و امام جمعه شهرستان برای توسعه ورزش شهرستان هر کمکی نیاز باشد در خدمتتان هستیم، ادامه داد: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باید موضوعات مطرح شده در این جلسه را پیگیری کرده و با جدیت ضمن مطالبه حقوق ورزش شهرستان به ما نیز اعلام کند که فرماندار و امام جمعه در کدام بخش می توانند به کمک ورزش شهرستان بیایند.

وی بر ضرورت حفظ اتحاد، همدلی و یکپارپگی پیرامون مطالبه حقوق مردم شهرستان مینودشت در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و علمی، تصریح کرد: فراتر از این ها برای رشد و توسعه شهرستان باید همکاری کنیم و اگر بتوانیم شهرستان را یک قدم هم به جلو ببریم برای ما باقیات الصالحات خواهد بود.

احداث چمن مصنوعی در سرسبزترین شهر گلستان دردآور است
در ابتدای این دیدار،رئیس هیئت بوکس مینودشت با بیان اینکه من نماینده ورزش بوکس شهرستان هستم اما میخواهم از موضوع مهم تری صحبت کنم، اظهار کرد: خواسته ما این است که عملیات احداث چمن مصنوعی استادیوم شهید اقبالی مینودشت با اعتبار ۶ میلیارد تومان که ۳ میلیارد تومان آن تخصیص یافته تسریع شود زیرا بسیاری از ورزشکاران مینودشت منتظر تکمیل این پروژه هستند.
ایوب هلاکو ادامه داد: نکته دیگر این است که احتمالا اعتبار اختصاص یافته کافی نباشد و این پروژه در مرحله ای متوقف شود که می طلبد از اعتبارات تملک و داریی شهرستان مبلغی به آن اختصاص یابد.
وی با هشدار نسبت به امکان اشتباه محاسباتی و یا سواستفاده احتمالی در گزارش این پروژه، تصریح کرد: زیرسازی این پروژه توسط شهرداری مینودشت و سپاه سد انجام شده و طوری نشود که این کارها در قالب اعتبار ۶ میلیارد تومانی این پروژه در صورت وضعیت پیمانکار آن قرار بگیرد

احداث چمن مصنوعی در سرسبزترین شهر گلستان دردآور است

رئیس هیئت کشتی شهرستان مینودشت نیز به مشکلات این ورزش در شهرستان اشاره کرد و گفت: وضعیت تشک کشتی ما اصلا مناسب نیست و از عمر آن بیش از ۲۰ سال می گذرد و عملا ما بر روی یک تشک فرسوده فاقد کیفیت لازم ورزش می کنیم.
التفات مهدی زاده با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان قول خرید تشک کشتی به شهرستان داده اما همچنان خبری از آن ها نیست‌، افزود: برآورد ما از هزینه بهسازی سالن کشتی مینودشت ۶۰ میلیون تومان است که با این مبلغ کل سالن را می توان به طور کامل تجهیز کرد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *