رئیس‌جمهور سال جاری به ورامین و جنوب‌شرق استان تهران سفر می‌کند

سادس/تهران نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا گفت: رئیس جمهور به زودی و قبل از اتمام سال جاری به جنوبشرق استان تهران سفر می‌کند.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سادس بیان کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس که نقش نظارتی دارد، مکررا موضوعات و مسائل موجود را مطرح و پیگیری کرده‌ام.

وی ادامه داد: متاسفانه منابعی که بتواند پاسخگوی حجم پروژه‌های عمرانی باشد بسیار اندک است و بخش‌ اعظم پروژه‌ها به خاطر کمبود اعتبارات بر زمین مانده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: جلسات و پیگیری‌های صورت گرفته موجب شد که با کمک دادستان شهرستان ، زمین بیمارستان به دانشگاه شهید بهشتی برگردد و  بودجه و ردیف ملی داشته باشد.

نوش آبادی مطرح کرد: دیروز در سفر وزیر نیرو ، تامین آب کشاورزی پیشوا از محل پساب تصفیه خانه تهران بررسی شد و دولت قول داده تا نیمه اول سال آینده شاهد بهره‌مندی پیشوا از پساب تصفیه خانه تهران باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا گفت: رئیس جمهور به زودی و قبل از اتمام سال جاری به ورامین و جنوب‌شرق استان تهران سفر می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *