لوکاکو و توخل آشتی کردند

لوکاکو و توخل آشتی کردند

سرمربی و مهاجم بلژیکی این تیم کدورت‌ها را کنار گذاشتند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، روملو لوکاکو ظاهراً می‌خواهد در چلسی تمرکز خود را حفظ کند. پس از گفت‌وگو با توماس توخل مربی این تیم، گلزن بلژیکی تصمیم گرفت در تابستان باشگاه را ترک نکند.

به گزارش رسانه ها، روملو لوکاکو مهاجم چلسی در مصاحبه ای جنجال زیادی برانگیخت. همانطور که شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گزارش داد، این ملی پوش بلژیکی در دو پنجره نقل و انتقالات زمستان یا تابستان امسال چلسی را ترک نخواهد کرد. به گزارش رسانه ها، باشگاه لیگ برتری چلسی هنوز درباره گفت‌وگوی مهاجم نوک و سرمربی آلمانی اظهار نظری نکرده است.

چلسی باید فردا شب در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس برابر تاتنهام قرار گیرد و در این دیدار انتظار می رود روملو لوکاکو از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گیرد. او در دیدار اخیر برابر لیورپول که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید غایب بود و به دلیل تنبیه انضباطی، جایی در ترکیب تیمش نداشت.

به گزارش سادس، روملو لوکاکو در مصاحبه با اسکای ایتالیا به صراحت از شرایطش در چلسی ابراز نارضایتی کرد. این بازیکن بلژیکی با انتقاد از تغییر تاکتیکی سرمربی آلمانی گفت: توخل تصمیم گرفته با سیستم متفاوتی بازی کند. من تسلیم نمی‌شوم و حرفه‌ای خواهم بود.

لوکاکو که فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در اینتر داشت و عنوان قهرمانی سری A ایتالیا را به دست آورد حالا کار سختی در تیم قهرمان اروپا دارد و نتایج هفته‌های اخیر نیز نشان داده است چلسی نسبت به فصل قبل افت کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *