واکنش رغبتی به تعویق انتخابات فدراسیون‌ها: ۹۹ درصد انجام می‌شوند

واکنش رغبتی به تعویق انتخابات فدراسیون‌ها: ۹۹ درصد انجام می‌شوند

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش گفت: انتخابات فدراسیون های تکواندو، شنا و بوکس انجام می‌شود و برای بقیه فدراسیون ها باید ببینم فرایند تایید صلاحیت‌ها به چه صورت است اما به احتمال ۹۹ درصد انجام می‌شود.

به گزارش سادس، علی رغبتی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون در مورد بحث تعویق انتخابات فدراسیون‌ها گفت: برنامه ریزی بر برگزاری مجامع است اما این دوره تفاوتی که با قبل دارد، همزمان با رییس، هیات رییسه انتخاب می شود و در نتیجه تعداد بسیار زیادی افراد مطرح هستند که باید فرایند تایید صلاحیت ها طی شود. اگر اکثریت بیاید، مجمع برگزار می شود در غیر این صورت فرصت می دهیم تا تایید صلاحیت ها بیاید و حق کسی ضایع نشود.

او ادامه داد: تکواندو را قطعا برگزار می کنیم، درباره بوکس و شنا هم کارها در حال انجام است. برای بقیه فدراسیون ها باید ببینم فرایند تایید صلاحیت ها به چه صورت است اما به احتمال ۹۹ درصد انجام می شود.  

او در مورد تایید صلاحیت کاندیداهای تیراندازی و اینکه شنیده شده دادگر، رئیس پیشین این فدراسیون تایید صلاحیت نشده است، گفت: در تیراندازی تایید صلاحیت های زیادی باقی مانده که نیامده است و اگر به همین شکل باشد مجمع به تعویق می‌افتد. در سه، چهار فدراسیون هم داریم تایید صلاحیت ها کامل نیامده اند.

رغبتی در مورد تعیین تکلیف معاونت قهرمانی تصریح کرد: انتخاب این پست‌ها از اختیارات وزیر است. با من صحبت شد. من نه در این مورد بلکه در موارد دیگر در خدمت وزیر هستم. الان فعالیت معاونت قهرمانی به دستور آقای سجادی به من محول شده است.

او در مورد ادغام بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در جریان نیستم چون لایحه پیشنهادی است.
 
رغبتی همچنین در مورد مشخص شدن مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس گفت: در حوزه کاری ما نیست. پرسپولیس مجمع دارد و اطلاعی در این مورد ندارم. همکاری مستقیم با پرسپولیس ندارم. سال گذشته جدا شدم اما تمام کارهای حوزه قهرمانی باشگاه اگر به من مربوط باشد انجام می دهم.

او در مورد انتخاب سرپرست وزنه برداری گفت: در حال حاضر علی مرادی رییس فدراسیون است و کتبا و رسما چیزی به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *