تاکید نماینده لنگرود بر ورود مهارت اندوزی به عرصه آموزش و پرورش

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فکری به حال مهارت اندوزی کنید، گفت: تا مهارت اندوزی وارد عرصه آموزش و پرورش نشود تمام هزینه هایی که در این صرف می شود، بیهوده خواهد بود.

به گزارش سادس، پرویز محمدنژاد قاضی محله در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: مشکلات و معضلاتی که در جامعه امروز وجود دارد را مردم هوشمندانه تحلیل کرده و می پرسند. سوالاتی که از ناحیه نمایندگان مطرح می شود عصاره افکار مردم است، لذا انتظار داریم که هوشمندانه این مشکلات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و رفع شود.

وی در ادامه خطاب به وزرای دولت عنوان کرد: امروز سبد هزینه ها نسبت به سبد سرمایه ای فوق العاده زیاد است که اگر به این سرمایه های عظیم که در حوزه کارسازی ایجاد بنگاه های سرمایه ای قرار دارد توجه نشود، قطعا در چند سال  آینده به عنوان یک کشور هزینه ای مطرح می شویم و تمام درآمد ما به این سمت کشیده خواهد شد و این خطری است که امروز کشور ما را تهدید می کند، لذا لازم است در حوزه هزینه ها دقت لازم را داشته باشیم و آن را به عنوان آورده ای درست، بهینه مصرف کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت بیان کرد: بارها عنوان کرده ایم که سرمایه های ملت در دره هایی به نام شهرک های صنعتی قرار گرفته و کلیدی نیاز دارد تا بتواند این قفل ها را باز کنیم، اما تا به امروز تدبیر لازم برای آن اندیشیده نشده است.

محمد نژاد همچنین به وزیر آموزش و پرورش نیز تذکر داد و با تاکید بر اینکه فکری به حال مهارت اندوزی کنید گفت: امروز مبتلا بهی در داخل کشور خود را ظاهر کرده و آن استفاده از علوم نظری در حد بی نهایت و بی اندازه است. امروز مهارت‌ ها و مهارت اندوزی در نظام آموزشی به فقارت کشیده شده است. امروز تمام هنرستان ها و مرکز کار و دانش ما فاقد تجهیزات لازم برای مهارت اندوزی هستند؛ تا مهارت اندوزی وارد عرصه آموزش و پرورش نشود تمام هزینه هایی که در حوزه آموزش و پرورش صرف می شود، بیهوده خواهد بود.

خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از مزیت های بزرگ گیلان و شهرستان لنگرود گردشگری است. مطمئنم شما می توانید و این منابع زمانی قابل دستیابی است که راه های مناسب و قابل و استفاده داشته باشیم. متاسفانه امروز 75 درصد از راه های ارتباطی مراکز گردشگری ما که در دنیا به عنوان دومین صنعت پولساز مطرح است، از وضعیت نامناسبی برخوردار است و لازم است که مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *