ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در قالب کتب درسی ارائه شود

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در قالب کتب درسی و واحدهای آموزشی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به‌عنوان الگو معرفی شود.

فاطمه مقصودی، در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک حقیقت روشن برای همه آزادگان دنیا و همه کسانی است که هم آزادگی و هم مردانگی و شجاعت را خوب می‌شناسند.

وی با اشاره به این‌که سردار سلیمانی محصول واقعی یک مکتب ایرانی اسلامی است، عنوان کرد: اگر کسی بخواهد منطبق با انقلاب حرکت کند و همه منویات مقام معظم رهبری و راهکارهای امام خمینی(ره) را اجرا کند، خروجی آن سردار سلیمانی است، که گوش به فرمان رهبر بوده و دریافت عمیقی از اسلام و مکتب ایران داشته و باور ولایتمداری و شیعه اثنی‌عشری و پیرو مکتب اهل‌بیت(ع) و عاشورایی است.

مقصودی با اشاره به این‌که هرچه از ابعاد شخصیتی وی بگوییم کم گفته‌ایم، تصریح کرد: شخصیت سردار سلیمانی همه‌جانبه است، اجتماعی و رزمنده میدان و عارف به تمام معناست و هم شاگرد مکتب رهبر است، بنابراین در همه زمینه‌ها با تمام ابعادش حرکت می‌کند و برای همه آن‌هایی که می‌خواهند بمانندبه یک اسطوره ملی و حتی فراملی تبدیل می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که مرحله آخر عشق فنای فی‌الله است، عنوان کرد: سردار سلیمانی با تمام دریافت‌هایی که از جهان هستی داشت، مسیر خوبی را انتخاب و بندگی کرد و تبدیل به یک شخصیت عزیز و محبوب دل‌ها شد که چراغ راه شده و بر همه افرادی که شهید شده بودند افضل شد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی یک شخصیت بزرگ جهانی و ملی دارد و همانگونه که می‌گویند، هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق، کسی که در این مسیر حرکت کرد ۱۰۰ درصد جاودانه است.

مقصودی تصریح کرد: سردار سلیمانی چنین شخصیتی است که فرآیندی را طی و برای بندگی خدا خود را آماده کرد و برای انقلاب همه چیز خود را گذاشت و خار چشم دشمنان بود و تحملش برای آنان سخت بود، برای همین خیلی با نامردی تمام شهیدش کردند و در میدان‌های فیزیکی همیشه موفق بود و در میدانی او را به شهادت رساندند که ناجوانمردانه بود و الی شاید حریف او نمی‌شدند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی مقاومت جان تازه‌ای، حزب‌الله روحیه دیگر و قدرت تازه‌ای گرفت و خون جدیدی در شریان آن‌ها به حرکت افتاد.

وی افزود: نسل آینده و امروز بچه‌های ما به شهید سلیمانی افتخار می‌کنند، خوشحالیم که شهید سلیمانی مال ما بود و در مملکت و مکتب ما بود.

مقصودی عنوان کرد: ما می‌توانیم لحظه لحظه زندگی شهید را به‌عنوان کلاس درس برای نسل‌های بعدی بیان کنیم، می‌توانیم گوشه گوشه زندگی و ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را در کتاب‌های درسی بیاوریم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ما در قبال نسل آینده وظیفه داریم، پیشنهاد می‌کنم در قالب کتب درسی و واحدهای آموزشی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به‌عنوان الگو معرفی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *