عصبانیت رانگنیک بعد از اولین باخت با یونایتد

عصبانیت رانگنیک بعد از اولین باخت با یونایتد

سرمربی آلمانی یونایتد از عملکرد ضعیف تیمش در دیدار برابر ولورهمپتون انتقاد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در اولین دیدار خود در سال جدید میلادی در خانه به دیدار ولورهمپتون رفت. در این دیدار کریستیانو رونالدو بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز به بازو بست. با این حال در ادامه روند نامطمئن شیاطین سرخ در این فصل، ولورهمپتون در دقیقه ۸۵ به گل اول بازی رسید و ژوائو موتینیو هافبک پرتغالی توانست برای تیمش گلزنی کند.

به این ترتیب رالف رانگنیگ اولین باخت خود را روی نیمکت تیم یونایتد تجربه کرد. این مربی آلمانی بعد از این دیدار گفت: «ما اصلا خوب بازی نکردیم. به صورت انفرادی یا گروهی بسیار بد بودیم. مشکلات زیادی داشتیم که باعث شد حریف به دروازه ما نزدیک شود. »

یونایتد در دقیقه ۶۷ نزدیک بود دروازه حریف را باز کند ولی ضربه برونو فرناندس با بدشانسی وارد دروازه نشد.

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: «نیمه دوم کمی بهتر شدیم و حتی می توانستیم به گل هم برسیم ولی با این سبک بازی اصلا در حد و اندازه های یونایتد نبودیم. موتینیو توانست بدون دفاع و بدون فشار شوت بزند. ما از نتیجه و بخش هایی از عملکرد خود خصوصا در خط دفاع بسیار ناامید هستیم. البته باید این نکته را تایید کنم که ولورهمپتون بهترین تیمی بود که تا به حال با آنها بازی کرده ایم. ما نسبت به بازی های دیگر مشکلات بیشتری داشتیم. ولورهمپتون با شایستگی پیروز شد.»

ولورهمپتون مزد بازی خوب خود را در این دیدار گرفت و توانست یونایتد را شکست دهد تا منچستریونایتد همانند رئال مادرید در لالیگا سال جدید میلادی را با شکست شروع کرده باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *