اسبقیان: مکتب شهید قاسم سلیمانی در مراکز آموزشی باید تدریس شود

اسبقیان: مکتب شهید قاسم سلیمانی در مراکز آموزشی باید تدریس شود

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز دوشنبه ۱۳ دی با حضور جمعی از رییسان فدراسیون‌های ورزشی در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

به گزارش سادس، مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز(دوشنبه ۱۳ دی) با حضور عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان، محمدشروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، مهدی میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و برخی از ورزشکاران جانباز و معلول و پیشکسوتان این رشته در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

در این مراسم اسبقیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: صحبت درباره ابعاد شخصیتی این شهید سرافراز به آسانی امکانپذیر نیست.‌ وی به  عنوان یک سرباز ولایت دارای ۳ ویژگی انقلابی، اسلامی و دیپلماتیک است و کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که در بعد شخصیتی از هر ۳ ویژگی برخوردار باشد.

اسبقیان گفت: حاج قاسم سلیمانی شهید دانشجوی مکتب مقام معظم رهبری بود و یاد و خاطره او همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان اظهار کرد: شخصیت و جوانمردی این شهید بزرگوار باید در مراکز و موسسات آموزشی تدریس شود تا شاهد تولد حاج قاسم سلیمانی‌های دیگری در کشور باشیم. امیدوارم به عنوان یکی از بسیجیان و سرباز ولایت دین خود را نسبت به این شهید بزرگوار ادا کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *