مربی پیشین تیم ملی تفنگ: مربیان تمایل دارند در دیگر کشورها کار کنند

مربی پیشین تیم ملی تفنگ: مربیان تمایل دارند در دیگر کشورها کار کنند

مربی پیشین تیم ملی تفنگ گفت: شرایط کاری در ایران مثل سایر کشورها نیست؛ شاید به همین دلیل است که مربیان مایل هستند در کشورهای دیگر کار کنند.

محمد زائر رضایی در گفت‌وگو با سادس، در مورد عقد قرارداد با تیم ملی بنگلادش اظهار کرد: از روز شنبه به بنگلادش آمده‌ام. طبق صحبتی که با دبیر فدراسیون این کشور داشتم قراردادم احتمالا دو ساله باشد. البته خودم مد نظر دارم که قرارداد تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باشد و بعد از آن مجددا تمدید کنیم. ولی پیشنهاد مسوولان بنگلادش‌ این است که تا المپیک قرارداد بسته شود. باید ببینیم طی چند روز آینده که قرارداد کامل می‌شود چه خواهد شد.

او در ادامه درباره شرایط ورزشکاران بنگلادش گفت: تیم ملی بنگلادش دو سال و نیم قبل یک مربی خوب در اختیار داشت اما آن مربی از این تیم جدا شده است. در این مدت که ورزشکاران‌شان مربی نداشتند افت خیلی زیادی داشتند. نتایج آخرین مسابقه آن‌ها را دیدم که با افت شدیدی همراه بود و امیدواریم با استفاده از جوانان مستعد به نتایج خوبی برسیم.

وی درباره جدا شدنش از تیم ملی تفنگ ایران گفت: من از سال ۸۹ تا ۹۸ مربی تیم ملی بودم. در زمان مربیگری آقای لازلو و کوران نیز در تیم ملی بودم. دو سال قبل به خاطر کارهای شخصی بهتر دانستم که بیش‌تر به آن کارها رسیدگی کنم. این موضوع را به مسوولان وقت گفتم اما متاسفانه فکر کردند موارد دیگری است و با من خیلی خوب رفتار نکردند. 

مربی پیشین تیم ملی تفنگ ایران در ادامه درباره ساخت ساچمه با کیفیت در ایران گفت: شرکت ما توانست برای اولین‌بار ساچمه با کیفیت تولید کند که تا چند مدت دیگر ورزشکاران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای ساخت این ساچمه‌ها زحمت زیادی کشیدیم و امیدوارم که بتوان از آن بهره برد.

زائر رضایی در ادامه گفت: ایران پتانسیل این را دارد که مربیان خوبی داشته باشد و بتواند تیم خیلی قوی داشته باشد اما شرایط کاری در ایران مثل کشورهای دیگر نیست. شاید مربیان به همین سبب است که مایل هستند در کشورهای دیگر کار کنند. هم از نظر مالی و هم از نظر قدردانی متاسفانه برخی از رییسان فدراسیون کم کاری می‌کنند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *