میداوودی: استقلال خوزستان به خودباوری رسیده است

میداوودی: استقلال خوزستان به خودباوری رسیده است

سادس/خوزستان مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ازیکنان ما به این خودباوری رسیده اند که می توانند با هر تیمی شرایط خوب خودشان را داشته باشند و سه امتیاز را کسب کنند.

میلاد میداوودی در گفت و گو با سادس، درباره برد استقلال خوزستان مقابل شهرداری همدان، اظهارکرد: بازی پایاپایی بود به خاطر این که زمین شرایط مساعدی نداشت و متاسفانه فکر می کنم در هفته های بعد اگر زمین ورزشگاه تختی اهواز این شرایط را داشته باشد به تیم ما ضربه خواهد خورد.

وی عنوان کرد: خدار را شکر علی رغم مساعد نبودن شرایط زمین توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما به این ۳ امتیاز احتیاج داشتیم، چرا که در زمین خودمان بازی می کردیم. هفته بعد هم در زمین خودمان بازی داریم و برای موفقیت تلاش می کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما به این خودباوری رسیده اند که می توانند با هر تیمی شرایط خوب خودشان را داشته باشند و ۳ امتیاز را کسب کنند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدواریم در هفته های آینده نیز روند خوب خودمان را ادامه دهیم.

وی در پایان نیز بیان کرد: از هواداران خوب مان که همیشه حامی ما هستند، صمیمانه تشکر می کنم. تیم ما برای شادی دل تک تک خوزستانی ها تلاش می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *