مربیان ورزشی باید مورد حمایت وزارت ورزش قرار گیرند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مربیان زحمتکش و پیشکسوت ورزشی به خصوص در حوزه کشتی و ورزش‌های رزمی باید تحت حمایت وزارت ورزش قرار بگیرند.

اقبال شاکری در گفت وگو با سادس با اشاره به بازدید از سالن مسابقات کشتی در جنوب شرق تهران، بیان کرد: در این بازدید گفت وگویی با مربیان و پیشکسوتان  ورزش کشتی داشتم‌. در شرایط کرونا واقعا به ورزشکاران این حوزه سخت گذشته است. متاسفانه بدون هیچ حمایت و پشتیبانی این ورزشکاران هم فعالیت خود را ادامه داده و هم باید هزینه زندگی خود را تامین کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: بسیاری از مربیان ورزشی به خصوص مربیان ورزش کشتی به علت تعطیلی سالن های ورزشی در دوران کرونا آسیب سختی خوردند و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا با معاون پارلمانی وزارت ورزش رایزنی داشتم و توجه دولت را به این مطلب جلب کردم که باید از طریقی وضعیت بیمه های مربیان  ورزشی را که هیچ گونه منبع درآمد دیگری نداشته و صرفا به عشق ورزش سالن ها ورزشی را اداره می کنند، بهبود بخشند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید در بودجه سال ۱۴۰۱ این موضوع دیده شود.  واقعا باید مربیان زحمت کش و پیشکسوت ورزشی به خصوص در حوزه کشتی و ورزش های رزمی مورد حمایت کامل وزارت ورزش قرار گرفته و حداقل قراردادهای آنان تا پایان سال ۱۴۰۱ تمدید شده و خاتمه نیابد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *