دستگیری شکارچیان حیات وحش منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد

سادس/لرستان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری دو متخلف زیست محیطی در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد خبر داد.

قاسم دلفانی گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست لرستان در حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد متوجه حضور گروه چهار نفره شکارچی غیرمجاز شده که پس از تعقیب و گریز چند ساعته در تاریکی شب موفق به دستگیری دو نفر از شکارچیان شدند که از آنها یک قبضه اسلحه ام یک و یک قبضه اسلحه برنو کشف و ضبط شد

وی با بیان اینکه دو نفر دیگر از شکارچیان متواری شدند، بیان کرد: از این متخلفین علاوه بر دو قبضه اسلحه مقداری گوشت بز وحشی شکار شده و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان عنوان کرد: با شناسایی متخلفین متواری شده حکم جلب آنها توسط دادستان شهرستان سلسله صادر و این متخلفین در اسرع وقت دستگیر شدند.

دلفانی افزود: پرونده این متخلفین پس از بازجویی و تنظیم صورت جلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان سلسله ارجاع داده شده و ادوات کشف شده از آنها طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید به صورت امانی زیر نظر این اداره کل باقی می‌ماند.

وی  از همه دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه ۱۵۴۰ تماس حاصل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *