توخل: صحبت‌های لوکاکو کمکی به او نمی‌کند

توخل: صحبت‌های لوکاکو کمکی به او نمی‌کند

سرمربی چلسی به مصاحبه اخیر مهاجم بلژیکی تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، توماس توخل، سرمربی چلسی گفت که اظهارات روملو لوکاکو مهاجم چلسی در مورد نارضایتی از حضور در این باشگاه مفید نیست و افزود که آنها مسائل را با مهاجم پشت درهای بسته در میان خواهند گذاشت. لوکاکو که در ماه آگوست از اینترمیلان قهرمان ایتالیا به چلسی پیوست، به اسکای ایتالیا گفت که از سیستم توخل ناراضی است در حالی که اعتراف کرد که دوست دارد به تیم سابق خود اینتر بازگردد.

توماس توخل گفت: این صحبت ها حواشی را به ارمغان می آورد که ما به آن نیاز نداریم و مفید نیست. ما می‌توانیم وقت بگذاریم و بفهمیم چه اتفاقی دارد می‌افتد.

لوکاکو همچنین فاش کرد که پیشنهاد منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر را در سال ۲۰۲۰ قبل از پیوستن به چلسی رد کرده است. او افزود: زمانی که در اینتر بودم، در پایان سال اول، پیشنهاد منچسترسیتی را رد کردم که بالاتر از پیشنهاد چلسی در این تابستان بود.

به گزارش سادس، روملو لوکاکو در مصاحبه با اسکای ایتالیا به صراحت از شرایطش در چلسی ابراز نارضایتی کرد. این بازیکن بلژیکی با انتقاد از تغییر تاکتیکی سرمربی آلمانی گفت: توخل تصمیم گرفته با سیستم متفاوتی بازی کند. من تسلیم نمی‌شوم و حرفه‌ای خواهم بود.

لوکاکو،  که فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در اینتر داشت و عنوان قهرمانی سری A ایتالیا را به دست آورد حالا کار سختی در تیم قهرمان اروپا دارد و نتایج هفته‌های اخیر نیز نشان داده است چلسی نسبت به فصل قبل افت کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *