چرا لوکاکو از حضور در چلسی خوشحال نیست

چرا لوکاکو از حضور در چلسی خوشحال نیست

ستاره چلسی در مصاحبه‌ای با “اسکای ایتالیا” از تاکتیک‌های توماس توخل گله کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای، روملو لوکاکو در مصاحبه با اسکای ایتالیا به صراحت از شرایطش در چلسی ابراز نارضایتی کرد. این بازیکن ۲۸ ساله در تابستان با ۱۱۵ میلیون یورو از اینترمیلان به چلسی نقل مکان کرد. با انتقال ۱۱۵ میلیون یورویی، لوکاکو گران‌ترین بازیکن تاریخ بود که توسط یک تیم سری A فروخته شد. لوکاکو دلیل ناامیدی خود را توماس توخل نامید.

این بازیکن بلژیکی با انتقاد از تغییر تاکتیکی سرمربی آلمانی گفت: توخل تصمیم گرفته با سیستم متفاوتی بازی کند. من تسلیم نمی‌شوم، حرفه‌ای خواهم بود.

این مهاجم از اواخر نوامبر تا زمانی که در اواسط دسامبر به بیماری کرونا مبتلا شد، زمان کمی در ترکیب تیمش بازی کرد و به دلیل شرایطش بعد از مصدومیت به بازی گرفته نشد و تیمو ورنر به جای او بازی کرد. پس از کرونا، لوکاکو مقابل استون ویلا و مقابل برایتون گلزنی کرد.

مهاجم بلژیکی درباره تیم پیشین خود نیز گفت: من همیشه گفته‌ام که اینتر را در قلبم دارم. می‌دانم که به اینتر بازخواهم گشت. من ایتالیا را دوست دارم. متاسفم برای جدایی ناگهانی از ایتالیا در تابستان. لوکاکو با پشیمانی گفت: من فکر می‌کنم هر اتفاقی که در تابستان افتاد نباید به این شکل می‌افتاد. گذشته گذشته است و اکنون باید به جلو نگاه کنیم.

مصاحبه‌ای که در حال حاضر منتشر شده است، گفته می‌شود که سه هفته پیش انجام شده است و توخل و لوکاکو قبلاً در مورد تاکتیک‌ها صحبت کرده‌اند.

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی که فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در اینتر داشت و عنوان قهرمانی سری A ایتالیا را به دست آورد حالا کار سختی در تیم قهرمان اروپا دارد و نتایج هفته‌های اخیر نیز نشان داده است چلسی نسبت به فصل قبل افت کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *