پیام تبریک "نوری" به نمایندگان مسیحیان در مجلس به مناسبت میلاد مسیح(ع)

وزیر آموزش و پرورش در پیام های جداگانه ای میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی را به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سادس، یوسف نوری در بخشی از این پیام دستیابی به قله‌های پیشرفت و تعالی را وامدار تلاشهای انسان های وارسته‌ای که به پیروی از انبیای الهی، چراغ راهنمایی بشر را فروزان نگه داشته‌اند، دانست و گفت: «صلح جویی»، «اخلاق مداری»، «ازخودگذشتگی» و «مهربانی»، از مهم ترین آموزه های متعالی پیامبران الهی است.

 در متن پیام یوسف نوری به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس شورای اسلامی آمده است: آقایان: «شارلی انویه تکیه»، «آرا شاوردیان» و  «روبرت بگلریان»، توسعه علمی کشور و دستیابی به قله های پیشرفت و تعالی، وامدار تلاش های انسان های وارسته ای که به پیروی ازانبیای الهی، چراغ راهنمایی بشر را فروزان نگه داشته اند. «صلح جویی»،«اخلاق مداری»،«ازخودگذشتگی» و «مهربانی» از مهم ترین آموزه های متعالی پیامبران الهی است که با تأکید در کلام حضرت عیسی بن مریم(ع) و حضرت ختمی مرتبت، محمّد مصطفی(ص) این ارزش‌های والای انسانی در اوج کمال پاس داشته شده است.

این جانب به عنوان خادم کوچک ملت بزرگ ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه آغاز سال نو میلادی و زادروز فرخنده پیامبر اولوالعزم، حضرت عیسی مسیح(ع) را محضر تمامی موحدان عالم، پیروان راستین آن پیامبر صلح و رحمت، به ویژه بر حضرت عالی و هم میهنان مسیحی، تبریک و تهنیت عرض می کنم و ضمن ابراز خرسندی از این فرصت تعامل و هم افزایی مشترک، از ایزدمنان، سالی سرشار از برکت، شادی و کامیابی برایتان خواهانم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *