درباره برگشت محصولات کشاورزی کشور تحقیق و تفحص شود

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص برگشت محصولات کشاورزی و عدم پذیرش آن توسط سایر کشورها تذکر داد و خواستار تحقیق و تفحص در خصوص این موضوع شد.

به گزارش سادس، جلال رشیدی کوچی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از تلاش های دولت و کادر درمان در مورد کنترل و واکسیناسیون کرونا بیان کرد: نکته اساسی که دغدغه است و نمی دانیم چه باید کرد این است که مردم از ما سوال می کنند که آقای نماینده سال گذشته دلار ۲۷ یا ۲۸ هزار تومان بود و امسال هم همین قیمت است و دلیل گرانی ها چیست؟ آن زمان دلار بالا می رفت و می گفتیم به دلیل بالا رفتن قیمت دلار است، اما اکنون یک سال است که دلار همین قیمت را دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: احساس خطر می کنم و نگرانم و باید دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم. همه امید مردم در این کشور به این مجلس و دولت است، نکند خدای نکرده با پرداختن به امورات غیر ضرور که متاسفانه تا به امروز اتفاق افتاده این امید مردم را ناامید کنیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در ادامه تذکر خود خطاب به رئیس جمهور گفت: استدعا دارم دستان مدیران میانی اصلاح طلب و غیر همسو با دولت شما از این دولت کوتاه شود. چه افتضاحی است که در حوزه کشاورزی و جهاد کشاورزی به بار آمده است؟ به بحث برگشت محصولات کشاورزی ما و عدم پذیرش آنها در کشورهای دیگر توجه شود.

رشیدی کوچی تاکید کرد: این موضوع حتما تحقیق و تفحص لازم دارد و امیدوارم این موارد هر چه سریع تر حل شده و به سرانجام مطلوبی برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *