فلاحی: مردم در کنار دولت هستند اگر به عهد خود با مردم وفادار بماند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر به عهدی که با مردم بسته اید وفادار بمانید، قطعا مردم در کنار شما خواهند بود.

به گزارش سادس، سارا فلاحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: شما وارث اجباری دولت هایی هستید که وقتی به قدرت رسیدند دولت های ماقبل خود را جاروی سیاسی کردند و وقت مغتنم مردم را صرف کادرسازی برای دور بعد انتخابات خود و جابجایی کارگزاران و رساندن پادوهای ستادی خود به قدرت نمودند.

وی افزود: دولت هایی که برخی از آنها که شما وارث اجباری آنها هستید در مقابل اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مقاومت کرده اند و لجام گسیختگی که امروز در نقدینگی می بینیم و تورم و گرانی که سفره های مردم را جمع کرده، حاصل بی کفایتی آنهاست. دولت هایی که برخی از آنها همه درها را به روی دنیا بستند قطعنامه بارانمان کردند و می خواستند با یارانه معجزه کنند و برخی از آنها همه درها را گشودند و از منافع ملت اتوبان بدون دست اندازی برای دشمنان ملت درست کردند و وعده شق القمرهای صد روزه دادند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحال هستیم که شما جاروی سیاسی دست نگرفته اید و از موضع بالا به مردم نگاه نمی کنید. به داد مردم برسید. برخی از این وزرای شما با شما هم مسلک نیستند و در مسیر انقلابی گری حرکت نمی کنند. اجازه ندهید داستان ما و شما و وعده هایی که به مردم داده ایم به داستان آن پادشاه و سرباز بخت برگشته ای بدل شود که در انتظار وعده لباس گرم پادشاه یخ زد و مرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برادر انقلابی من، ما می دانیم شما می خواهید برای مردم کار کنید، اما مواظب فرصت طلبان هزار زیست باشید. کسانی که همه گونه می توانند خودشان را با هر شرایطی وفق بدهند. شما در کنار این ارثیه شومی که از اسلافتان به شما رسیده است، ارثیه متعالی هم از شهیدانمان دارید که به شما رسیده و آن ایثار، فداکاری، پذیرش نخبگان و تحول خواهی واقعی، تخصص گرایی، احترام به مردم و در کنار آنها بودن است.

فلاحی در پایان تاکید کرد: بیایید و با هم به داد مردمی که امروز نجابتشان ما را گرفتار کرده است برسیم و مردم را از این گرفتاری نجات دهیم. قطعا مردم در کنار شما خواهند بود به شرط آنکه به عهدی که با مردم بسته اید وفادار بمانید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *