ابراز امیدواری مدافع برزیلی رم به قهرمانی با این تیم

ابراز امیدواری مدافع برزیلی رم به قهرمانی با این تیم

راجر ایبانز معتقد است که رم باید تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در چند سال آینده به کار گیرد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، مدافع میانی برزیلی ۲۳ ساله یکی از مهم‌ترین بازیکنان جالوروسی در این دوره از رقابت‌ها با مربیگری ژوزه مورینیو بوده است و در ۱۸ بازی از ۱۹ بازی خود در سری آ از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

مدافع ۲۳ ساله برزیلی که رابطه قوی با مورینیو دارد خاطرنشان کرد: من به زبان پرتغالی و ایتالیایی صحبت می‌کنم تا بتوانم او را به خوبی درک کنم و این به من کمک می‌کند. از زمانی که او آمد، همیشه به ما نزدیک بود، او همیشه تا حد امکان به همه ما بازیکنان نزدیک بوده است. او همه چیز را در مورد ما بازیکنان می‌داند و همیشه سعی می‌کند به ما کمک کند.

او توضیح داد که از زندگی در رم چه چیزی را دوست دارد و خاطرنشان کرد: «رم مانند برزیل است. برای من شبیه ریودوژانیرو است.

راجر ایبانز معتقد است که رم باید تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در چند سال آینده به کار گیرد. در همین رابطه او گفت: باید در چند سال آینده حتما به این مهم برسیم و قهرمانی در لیگ را به دست بیاوریم. مطمئن هستم با مورینیو به این مهم خواهیم رسید.

ایبانز ۲۳ ساله که تا سال ۲۰۲۵ با رم قرارداد دارد، در این فصل تا کنون ۲۷ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است و در مجموع ۲۲۲۴ دقیقه به میدان رفته است. او در این مدت ۴ گل به ثمر رسانده و به تیم کمک کرده تا ۱۰ بار کلین شیت کند.

رم در دیدار بعدی خود در لیگ ایتالیا باید برابر میلان به میدان برود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *