رانگنیک: از عملکرد تیم در این دیدار اصلا راضی نبودم

رانگنیک: از عملکرد تیم در این دیدار اصلا راضی نبودم

سرمربی منچستریونایتد از عملکرد تیمش در دیدار برابر نیوکاسل ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای اسپورت، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد به دیدار نیوکاسل رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ابتدا ماکسیمین سنت برای نیوکاسل گلزنی کرد و سپس ادینسون کاوانی بازی را به تساوی کشاند.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد بعد از این دیدار گفت: از عملکرد تیم در این دیدار اصلا راضی نبودم. در نهایت یک امتیاز گرفتیم اما در مجموع باید عملکرد بهتری داشته باشیم. مقابل پالاس بهتر بودیم، بازی متفاوتی بود. از نظر فیزیکی شرایط خوب نیود و شاید به این خاطر بود که مدتی از بازی دور بودیم. بزرگ‌ترین مشکل ما اشتباهاتی بود که مرتکب شدیم، ما توپ‌های زیادی داشتیم که خیلی راحت به حریف می‌دادیم. حتی در نیمه دوم فرصت داشتیم بازی را ببریم که این‌طور نشد.

او درباره تغییرات در تیمش گفت: بدیهی است که ما یک گل عقب بودیم، بنابراین به گل نیاز داشتیم و باید ریسک بیش‌تری می‌کردیم، بنابراین ادینسون کاوانی و جیدون سانچو را به بازی  آوردیم. در برخی موقعیت‌ها، از جمله گلی که به ثمر رساندیم ما خوب بودیم. ادینسون دو موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشت. مساله ریتم هم هست، اما ما نباید به دنبال بهانه باشیم ما باید زمانی که توپ را در اختیار داریم بهتر شویم و فیزیکی و دقیق‌تر بازی کنیم. می‌توانیم بهتر از این باشیم و باید در بازی بعدی جبران کنیم و ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

منچستریونایتد در دیدار بعدی خود باید پس فردا پنج‌شنبه در خانه به دیدار برنلی برود و در ادامه با ولورهمپتون بازی دارد که هر دو دیدار در اولدترافورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *