کسب ۴ مدال فرنگی کاران قم در مسابقات کشوری کوهدشت

کسب ۴ مدال فرنگی کاران قم در مسابقات کشوری کوهدشت

سادس/قم تیم منتخب استعدادهای برتر کشتی فرنگی نونهالان استان قم در رقابت با ۱۵۹ کشتی‌گیر از ۲۲ تیم مختلف در مسابقات کشوری کهگیلویه و بویر احمد موفق به کسب چهار مدال نقره و برنز شدند.

مسابقات کشوری کهگیلویه و بویر احمد با حضور ۱۵۹ کشتی گیر در قالب ۲۲ تیم از استان‌های فارس، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، منطقه آزاد اروند، لرستان، مازندران، بوشهر و قم در سالن هفده شهریور دهدشت برگزار شد و فرنگی‌کاران نونهال استان قم نیز برای کسب آمادگی بیشتر و حضوری پر قدرت در پیکارهای استعدادهای برتر کشور به این مسابقات اعزام شدند.

حسین قادری در وزن ۴۱ کیلوگرم، محمدجواد ابوطالبی در وزن ۴۸ کیلوگرم و احسان شکرپور در وزن ۵۱ کیلوگرم موفق به کسب گردن آویز نقره شدند.

امیر حسین نعمت زاده نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم سوم شد و مدال برنز را از آن خود کرد و همچنین علی جباری و علی اصغر وکیلی در اوزان خود به ترتیب پنجم شدند.

سرمربی تیم منتخب کشتی فرنگی نونهالان استان قم محمدشکرپور بود که کار هدایت این تیم را برعهده داشت.

در پایان این مسابقات درحالی تیم های دهدشت با ۲۱۸ امتیاز، منطقه آزاد اروند با ۱۴۹ امتیاز و و دزفول با ۱۳۱ امتیاز اول تا سوم شدند که تیم منتخب قم با ۱۲۶ امتیاز رتبه چهارم را به‌ دست آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *