عصبانیت شدید توماس توخل از سران لیگ برتر انگلیس

عصبانیت شدید توماس توخل از سران لیگ برتر انگلیس

سرمربی تیم چلسی از سران لیگ برتر انتقاد کرد که چرا قانون ۵ تعویض در این کشور تصویب نمی‌شود.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس، یک دیدار برگزار شد که در آن چلسی ۳ بر یک برابر استون ویلا به برتری رسید. در این دیدار جورجینیو دو بار از روی نقطه پنالتی و روملو لوکاکو برای چلسی گلزنی کردند و ریس جیمز به اشتباه دروازه خودی را گشود.

توماس توخل، سرمربی تیم چلسی بعد از این دیدار با ناراحتی با بی بی سی صحبت کرد و گفت: لیگ برتر برخلاف سایر لیگ‌های برتر، با وجود همه‌گیری کرونا اجازه ۵ تعویض را نمی‌دهد، اما هم‌چنان بر تنها سه تعویض اصرار دارد.  ما تنها لیگی هستیم که در زمستان بازی می‌کنیم، که من آن را دوست دارم، اما از بازیکنان خود محافظت نمی‌کنیم.

نوع جدید اُمیکرون ویروس کرونا در حال حاضر در انگلیس بیداد می‌کند. بسیاری از بازی‌ها لغو شدند. در همین رابطه سرمربی آلمانی که با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد گفت: پنج تعویض به دلیل کووید ایجاد شد. اکنون ما کاملاً درگیر همه‌گیری کرونا هستیم و بازی‌ها برای برخی تیم‌ها به تعویق می‌افتد و برای برخی دیگر نه. سه تعویض یک نقطه ضعف بزرگ است. ما نگران بازیکنان مصدوم خود هستیم. به کالوم هادسون اودوی اجازه دادیم ۹۰ دقیقه بعد از سلامتی از کووید بازی کند. تیاگو سیلوا مصدوم است، انگولو کانته مصدوم است. متئو کواچیچ بعد از مصدومیت و کرونا بدون هیچ آمادگی و تمرینی بازی می‌کند. این چه روندی است؟ حتی لوکاکو نباید به میدان می‌رفت. ما کاملاً ریسک کردیم. ۴۵ دقیقه بیش‌تر از توصیه کادر پزشکی است. چه کسی می‌داند که آیا این تصمیم درست بود؟

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در ماه فوریه به مصاف لیل خواهد رفت. قانون پنج تعویض در فرانسه از سال ۲۰۲۰ مجاز شده است.  سرمربی چلسی در ادامه گفت: همه لیگ‌های دیگر پنج تعویض دارند. سپس ما در برابر آن‌ها در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم. این کمی برای بازیکنان خسته کننده می‌شود.  

اخیراً رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد آلمان از این قانون انتقاد کرده بود. کمی قبل از کریسمس، او به نفع پنج تعویض در لیگ برتر صحبت کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اوایل پنج‌شنبه گفته بود برای کاهش خستگی بازیکنان اجازه ۵ تعویض در هر بازی به مربی‌ها داده شود و رانگنیک نیز این مساله را تایید کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *