جهاد دانشگاهی لرستان در حل مشکلات ناباروری و تولید ثروت می‌تواند تاثیرگذار باشد

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی لرستان در حل مشکلات، تولید ثروت و تغییر فرهنگ و کمک کردن به مباحث اقتصادی جامعه فوق‌العاده می‌تواند تاثیرگذار باشد.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان ظرفیت خیلی خوبی برای کمک کردن به اقشار مختلف جامعه است چرا که ظرفیت‌های آموزشی، فرهنگی، پزشکی، کشاورزی، پژوهشی و دانش‌بنیان زیادی دارد.

وی اضافه کرد: این نهاد انقلابی در حل مشکلات، تولید ثروت و تغییر فرهنگ و کمک کردن به مباحث اقتصادی جامعه فوق‌العاده می‌تواند تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مساله درمان ناباروری ظرفیت خوبی در جهاد دانشگاهی لرستان وجود دارد که می‌تواند کمک شایانی به درمان زوجین نابارور داشته باشد چرا که اکثر آنها توانایی پرداخت هزینه‌ها را ندارند و رفت و آمدها به استان‌های همجوار هزینه‌های آنان را چندین برابر خواهد کرد.

مقصودی بیان کرد: باید ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان را از طریق رسانه‌ها و تریبون‌ها و دستگاه‌های اجرایی به مردم بشناسانند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای تامین کمبودهایی که در این نهاد انقلابی وجود دارد و تجهیز بیشتر این مرکز درمان ناباروری و راه‌اندازی و تقویت آن در شهرستان بروجرد قول می‌دهیم هر کاری را انجام دهیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از طریق معاونت رئیس جمهور در امور زنان نیز پیگیری خواهیم کرد تا مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان را تقویت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *