ژستد پس از ۹۴ روز، پایش به گلزنی باز شد

ژستد پس از ۹۴ روز، پایش به گلزنی باز شد

رودی ژستد پس از ۹۴ روز ناکامی موفق شد، پایش به گل زدن باز شود و برای اولین بار برای استقلال گلزنی کند.

به گزارش سادس، در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر آبی‌ها به پایان رسید.

یکی از گل‌های این بازی را رودی ژستد در دقیقه ۲۳ این بازی به ثمر رساند. او در جریان نیمه اول این دیدار، روی پاس جعفر سلمانی و شلوغی محوطه جریمه شهرخودرو، صاحب موقعیت شد و موفق شد با شوتی بی‌نقص دروازه تیم شهرخودرو را باز کند.

ژستد یکی از بازیکنان خارجی استقلال است که از ابتدای حضورش در استقلال، یکی از امیدهای اصلی گلزنی آبی‌ها به شمار می‌آمد. این بازیکن در بازی‌های اولی که برای استقلال انجام داد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و در ۵ بازی‌ای که برای استقلال در رقابت‌های لیگ برتر انجام داد، موفق نشد پایش به گلزنی باز شود.

این روند حتی واکنش‌ این بازیکن را پس از بازی مقابل نساجی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به همراه داشت، او در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار سادس داشت، در این رابطه گفت: بازی تیم ما برابر نساجی برای من بازی خوبی نبود چون وظیفه مهاجم گلزنی است و من در این امر ناموفق بودم. من به خاطر این مساله و از موقعیت‌هایی که نتوانستیم استفاده کنیم ناراحت هستم.

ژستد با وجود پستی و بلندی‌هایی که در این مدت طی کرد، بالاخره در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر و در بازی مقابل شهرخودرو توانست طلسم خود را بشکند و برای استقلال گلزنی کند. این بازیکن موفق شد طلسم طولانی و قابل توجهی را از بین ببرد. طبق بررسی‌های آماری این بازیکن آخرین گلی که موفق شد به ثبت برساند، به ۹۴ روز پیش (۲۸ شهریور)، قبل از بازی مقابل شهرخودرو برمی‌گردد. این بازیکن در لباس تیم پانتولیکوس یونان، در رقابت‌های سوپر لیگ یونان موفق شد آخرین گل خود را در دقیقه ۹۰ مقابل تیم آترومیتوس به ثمر برساند و پس از آن، تا ۹۴ روز دیگر نتوانست گل دیگری به ثبت برساند.

ژستد با شکستن طلسم خود توانست تا حدود مشخصی از فشارهای منتقدان و کارشناسان فوتبال را از روی دوش خود بردارد و باید دید این طلسم‌شکنی می‌تواند نویدبخش روزهای بهتری برای این بازیکن باشد یا قرار است اتفاقات دیگری رقم بخورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *