خطیبی: وقت برخورد کردن با بیانیه نویسان است

خطیبی: وقت برخورد کردن با بیانیه نویسان است

سرمربی آلومینیوم گفت: برخی تیم‌ها علیه داوری بیانیه می‌نویسند اما هنوز برخوردی با آن‌ها صورت نگرفته است.

به گزارش سادس، رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: بازی باکیفیتی از هر دو طرف دیدیم. ما برای پیروزی آمده بودیم و در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. در نیمه دوم گل گهر با تغییر تاکتیک توانست شاکله تیم ما را به‌هم بزند و بهتر از ما کار کرد اما در بیست دقیقه آخر توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم. می‌توانستیم باز هم به گل برسیم اما در کل بازی به جز گل همه چیز داشت. من از تلاش بازیکنانم تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که سرمربی این تیم هستم.

او درباره صحنه‌های داوری گفت: ما در این خصوص هیچ موقع اعتراض نکردیم و نمی‌کنیم اما از کمیته انضباطی و داوران انتقاد دارم. هفته چهارم نامه زدند که هر کس درباره داوری صحبت کند جریمه می‌شود و ما هم به آن‌ها احترام گذاشتیم اما هیچ برخوردی را ندیدیم. بعضی از تیم‌ها بیانیه و اعتراضات خود را انجام دادند و هیچ اتفاقی نیفتاد. ما اعتراضی نکردیم و از این موضوع ضربه خوردیم. اگر حرفی زده شده باید روی حرفشان بمانند. تیم‌هایی مثل ما و سپاهان تاکنون اعتراضی نداشته و ضربه خورده‌اند. اینکه شبانه بیانیه می‌دهند درست نیست و ما هم باید از حق تیممان دفاع کنیم. دیگر وقت برخورد کردن است.

سرمربی آلومینیوم درباره تیم گل گهر بیان کرد: همین که این تیم برای مساوی به اینجا می‌آید، قدرت تیم ما را نشان می‌دهد. ما همین که مقابل بهترین تیم‌های ایران موقعیت سازی می‌کنیم، بسیار خوب است. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم که مصدوم ندهیم و امیدوارم در نیم فصل بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

او درباره کسر امتیاز از گل گهر گفت: صدا و سیما درباره این پرونده برنامه گذاشت و بحث کرد اما درباره مورد اصلی صحبت نمی‌کنند. تیم ما صدر جدول بود که این اتفاق افتاد. بازیکن من در زمین ۱۴ کیلیومتر می‌دود و حقش را در زمین می‌گیرد اما برخی‌ها خارج از زمین و غیرفنی کارهایی می‌کنند که جدول را به‌هم بریزد. برخی‌ها پشت پرده خودشان را مخفی کردند که جدول به‌هم ریخته شده است. ابتدا باید آن نفرات را محاکمه کنند و از فوتبال محو کنند بعد رای دهند. این درست نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *