حضور متفاوت مجتبی عابدینی در لیگ برتر شمشیربازی

حضور متفاوت مجتبی عابدینی در لیگ برتر شمشیربازی

تیم های دانشگاه آزاد و مس سونگون برای قهرمانی در لیگ برتر شمشیربازی سابر رقابت دارند و مجتبی عابدینی نیز هدایت یکی از این مدعیان قهرمانی را برعهده دارد.

به گزارش سادس، دور رفت لیگ برتر شمشیربازی مردان از پنجم تا هفتم دی در سه اسلحه برگزار می شود. جذابت ترین رقابت لیگ شمشیربازی در بخش سابر و بین دو تیم دانشگاه آزاد و مس سونگون است. مجتبی عابدینی نیز برخلاف سال های گذشته این بار در قامت سرمربی در لیگ شرکت کرده است و سه نفر از اعضای تیم ملی نیز در تیم او حضور دارند.

*اسلحه سابر

لیگ سابر ششم دی برگزار می شود و تیم های شهدای شورمست، کانون شمشیربازی اردبیل، بسیج ورزشکاران گیلان، پرتو دنیز ارومیه ، دانشگاه آزاد، مس سونگون و خانه شمشیربازی رشت به رقابت می پردازند.

رقابت اصلی برای قهرمانی بین دو تیم دانشگاه آزاد و مس سونگون است و سابریست های ملی پوش ایران هم در این دو تیم حضور دارند.

در مس سونگون علی پاکدامن، فرزاد باهر، نیما زاهدی به همراه مهدی مولایی حضور دارند که مجتبی عابدینی سرمربی است.

در تیم دانشگاه آزاد که مربیان آن امین قربانی  و امیر رضایی نژاد هستند، محمد رهبری، محمد فتوحی، امیرحسین شاکر و نیما آقایی حضور دارند. قربانی سرمربی تیم ملی سابر نیز هست.

*اسلحه اپه

لیگ اپه در پنجم دی برگزار می شود و شش تیم  به رقابت می پردازند. سپاهان اصفهان، هیات قائمشهر، کانون شمشیربازی اردبیل، باشگاه چادرملو یزد، هیات خوزستان و خانه شمشیربازی همدان تیم های حاضر در لیگ 1400 هستند.

رقابت اسلحه فلوره هم  در هفتم دی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *