کمانداران برتر معرفی شدند

کمانداران برتر معرفی شدند

در پایان هفته یازدهم و دوازدهم ریکرو مردان و هفته نهم و دهم کامپوند مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

به گزارش سادس، در پایان هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر تیروکمان در ماده ریکرو مردان و هفته نهم و دهم کامپوند مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

در هفته یازدهم ریکرو مردان؛ آکادمی استعدادیابی تبریز ۵ بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، انجمن اوتیسم ایران ۳ بر ۲ کشت و صنعت پارس مغان را مغلوب خود کرد، سپاهان ۳ بر ۲ برابر تیرانا به پیروزی رسید، آکادمی راد ۵  بر صفر نساجی سبلان پارچه اردبیل را شکست داد، سهند تبریز ۳ بر ۲ هیأت استان مرکزی را مغلوب خود کرد و دانشگاه آزاد ۴ بر صفر ناجا را شکست داد. 

همچنین در هفته دوازدهم ریکرو مردان؛ آکادمی استعدادیابی تبریز ۳ بر ۲ کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، نفت امیدیه ۴ بر یک برابر نساجی سبلان پارچه اردبیل به برتری رسید، آکادمی راد ۴  بر یک سهند تبریز را شکست داد و سپاهان ۴ بر یک برابر کارن آرچری به برتری رسید، هیأت استان مرکزی ۴ بر یک ناجا را شکیت داد، دانشگاه آزاد ۵ بر صفر تیرانا را شکست داد.

در مسابقات این هفته و در ریکرو مردان رضا شبانی از آکادمی راد با ۳۳۲ امتیاز، صادق اشرفی از تیم دانشگاه آزاد با ۳۲۴ امتیاز و میلاد وزیری از دانشگاه آزاد با ۳۲۲ امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستادند. 

در هفته نهم کامپوند مردان؛ هیلان ۳ بر ۲ هیأت استان مرکزی را شکست داد، سپاهان ۴ بر یک مرال را مغلوب خود کرد، هیأت استان قزوین ۳ بر ۲ برابر  نفت امیدیه به برتری رسید، ناجا ۵ بر صفر برابر هیأت استان کرمان به پیروزی رسید و آکادمی راد ۵ بر صفر آلفا را شکست داد.

در هفته دهم کامپوند مردان نیز هیأت استان مرکزی ۳ بر ۲ مرال را شکست داد، هیلان ۵ بر صفر برابر نفت امیدیه بهدپسروزی رسید، ناجا ۵ بر صفر هیأت استان قزوین را شکست داد، سهند تبریز ۳ بر ۲ برابر آلفا به برتری رسید و آکادمی راد ۵ بر صفر هیأت استان کرمان را شکست داد.

در مسابقات این هفته و در کامپوند مردان؛ محمد صالح پالیزبان از تیم آکادمی راد با ۳۵۶ امتیاز، سیدحسام‌الدین کوثر از آکادمی راد با ۳۵۳ امتیاز و مجید قیدی از ناجا با ۳۴۹ امتیاز امتیازآورین بازیکنان این هفته را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *