سالرنتینا در خطر اخراج از سری A

سالرنتینا در خطر اخراج از سری A

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا روز سه شنبه گفت، اگر سالرنیتانا تا ۳۱ دسامبر مالک جدیدی پیدا نکند، از سری آ اخراج خواهد شد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا  گفت، اگر سالرنیتانا تا ۳۱ دسامبر مالک جدیدی پیدا نکند، از سری آ اخراج خواهد شد.

تیم سالرنو برای اولین بار پس از ۲۳ سال فصل گذشته از سری B صعود کرد، اما مالک آن‌ها، کلودیو لوتیتو همزمان مالک تیم دیگری از سری آ به نام لاتزیو است.

مالکیت چندین تیم در یک لیگ خلاف قوانین سری‌آ است و فعلا امور باشگاه به یک معتمد واگذار شده است. با این حال، آن‌ها هنوز موفق نشده‌اند باشگاه را بفروشند و ۱۰ روز تا مهلت توافق شده باقی مانده است.

گراوینا پس از جلسه شورای اتحادیه فوتبال ایتالیا گفت: هنگامی که مهلت ۳۱ دسامبر فرا برسد، به هیچ وجه این زمان تمدید نمی‌شود و این تیم از رقابت‌ها کنار گذاشته می‌شود. اگر تا ۳۱ دسامبر هیچ پیشرفت جدیدی وجود نداشته باشد، سالرنتینا اخراج خواهد شد.

سالرنیتانا با ۸ امتیاز از ۱۸ بازی در انتهای لیگ قرار دارد و بازی روز سه شنبه مقابل اودینزه به دلیل ابتلای چند بازیکن به کرونا لغو شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *