تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۷ پلاک ثبتی در تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه‌شنبه هفت پلاک ثبتی را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.

به گزارش سادس، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سی‌وسومین جلسه این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که درهمین راستا عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در تشریح پلاک ثبتی ۱۳۷۴.۲.۳ گفت: این پلاک ثبتی به مساحت یک هزار و ۹۷ مترمربع در منطقه یک واقع شده و حدنصاب درختان را دارا می‌باشد لذا کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی در خصوص این پلاک ثبتی این پرونده را از دستور کار خارج کردند تا در کمیسیون مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد.

عباسی در تشریح پلاک ثبتی ۳۷۱۴.۱۵.۱ گفت: این زمین حدنصاب لازم را با توجه به ارزشمند بودن درختان داراست و در حال حاضر وجود ۲۴ اصله درخت در این ملک گزارش شده است برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا با ۱۶ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی در تشریح پلاک ثبتی ۶۸.۲۵۲۹ اظهار کرد: حدنصاب درختان این ملک ۴۸ اصله است که در حال حاضر وجود ۵۲ اصله درخت در آن گزارش شده است. برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز نهایتا با ۱۴ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به دو پلاک ثبتی ۱۴.۳۵۷ و ۳۵۷.۱۴ اشاره کرد و گفت: مساحت این ملک ۲۸۲ مترمربع است که کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است با توجه به این‌که در این پرونده مشکلاتی وجود دارد و نیازمند بررسی بیشتر در کمیسیون است باید این پرونده‌ها بار دیگر در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرند.

با توجه به پیشنهاد بررسی بیشتر این دو پرونده در کمیسیون شهرسازی، هر دو پرونده از دستور کار شورا خارج شد.

عباسی در تشریح پلاک ثبتی ۲۳۹۵.۱۱۳۵۱۸ گفت: این زمین حدنصاب درختان ۲۰ اصله را دارد که در حال حاضر وجود ۱۱ اصله درخت در آن گزارش شده است برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۹ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به پلاک ثبتی ۷۲.۱۲۶۶.۲۵۹ اظهار کرد: این پلاک ثبتی حدنصاب درختانش ۴۰ اصله است که در حال حاضر وجود ۳۹ اصله درخت در آن گزارش شده است براین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۹ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی با اشاره به پلاک ثبتی ۲۳۹۵.۵۰۳۳۹.۲۱ گفت: این زمین حد نصاب ۲۱ اصله درخت را دارد که در حال حاضر وجود ۲۴ اصله درخت در آن گزارش شده است برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۴ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی ۱۴۹.۳۷۴۱ اشاره کرد و افزود: در سند مالکیت این زمین خانه و باغچه قید شده و حدنصاب ۴۳۰ اصله درخت برای آن تعیین شده که در حال حاضر ۳۶۶ اصله درخت در آن گزارش شده است برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۸ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *