فرنگی‌کاران ناشنوا به دنبال حضور در جام تختی

فرنگی‌کاران ناشنوا به دنبال حضور در جام تختی

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: به دنبال این هستیم که در صورت موافقت رییس انجمن کشتی و رییس فدراسیون ناشنوایان، با یک تیم مستقل از فرنگی کاران ناشنوا در جام بین‌المللی تختی شرکت کنیم.

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با سادس، در ارزیابی از عملکرد کشتی‌گیران فرنگی کار در مسابقات قهرمانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در تاکستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان هر چند در شرایط بسیار خوب و راضی‌کننده‌ای برگزار شد اما شاهد ظهور چهره‌های جدیدی در این مسابقات نبودیم و اکثر کشتی‌گیران شرکت کننده حتی ورزشکاران حاضر در مسابقات جهانی ترکیه، از نظر آمادگی بدنی و فنی دچار افت شده بودند و شرایط راضی‌کننده‌ای نداشتند.

وی زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان را از پنجم دی در تهران عنوان کرد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان خاطرنشان کرد: به منظور آمادگی بهتر کشتی گیران فرنگی جهت شرکت در المپیک برزیل، پیشنهاد شرکت یک تیم مستقل از فرنگی کاران ناشنوا در جام بین‌المللی تختی را دادیم که در صورت موافقت علیرضا رضایی رییس انجمن کشتی ناشنوایان و رییس فدراسیون، این مساله را از طریق رییس فدراسیون کشتی پیگیری خواهیم کرد که در صورت موافقت علیرضا دبیر، برای نخستین بار کشتی گیران ناشنوا در جام بین‌المللی تختی با حریفان داخلی و خارجی رقابت خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به این که جام بین‌المللی تختی اسفندماه در سنندج برگزار می‌شود، در صورتی که شرایط حضور یک تیم از کشتی فرنگی ناشنوایان در این جام فراهم شود، فرصت خوبی برای ارزیابی و محک کشتی گیران قبل از شرکت در المپیک برزیل خواهد بود.

خیرآبادی در پایان پیرامون این پرسش که با توجه به افت بدنی فرنگی کاران در مسابقات قهرمانی کشور، آیا زمان کافی برای آماده سازی کشتی گیران جهت شرکت در المپیک وجود دارد یا خیر؟ افزود: اگر مطابق برنامه‌های ارائه شده به فدراسیون، کارها به خوبی پیش برود زمان کافی برای آماده سازی فرنگی کاران ناشنوا خواهیم داشت و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *