مطالبات حوزه کشاورزی در صدر پیگیری‌ها

سادس/تهران نماینده ورامین ، قرچک و پیشوا گفت: در حال حاضر در خصوص تامین امنیت ، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ، توسعه کانال‌های آب ، تامین نهاده‌های دامی ، احداث بزرگراه تهران به پیشوا و مسائل خرد و کلان دیگری از سوی مسئولان کشوری و استانی در حال پیگیری هستیم.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سادس بیان کرد: شرایط اقتصادی ، فرهنگی، منطقه‌ای و بین‌المللی کشور اقتضا می‌کند، هم‌اندیشی‌ها و همفکری‌ها و مشورت‌ها بین مسئولان بیشتر انجام شود. 

وی ادامه داد: شاید اگر شرایط عادی در کشور حاکم بود و کارشکنی‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌ها نبود، بسیاری از مشکلات امروزی وجود نداشت.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن نمی‌خواهد کشور ایران رو به آبادانی ، توسعه و پیشرفت حرکت کند و از اینکه جمهوری اسلامی روی پای خود بایستد ، ناراحت است و نمی گذارد به این آسانی از عهده حل مشکلات خود برآییم. 

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: بخشی از مشکلات در گروی تلاش مسئولان و مدیران داخل کشور و مسئولان کشوری، استانی، منطقه‌ای و شهرستانی است. 

وی ادامه داد: اگر هر کسی در موقعیتی که هست، برای رفع مشکلات تلاش کند، بخش زیادی از مشکلات کشور حل می‌شود؛ بخشی از مشکلات ، تورم و دشوارهای زندگی امروز ، با مسائل منطقه و بین‌المللی گره خورده است و وظیفه حاکمان و مسئولان ارشد کشور است که تلاش کنند این موانع رفع شود. 

نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا خاطر نشان کرد: بعد از تشکیل دولت جدید ، مردم انتظارات ویژه‌ای دارند و مسئولان باید بیش از گذشته برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند. 

نوش آبادی افزود: اقتصاد شهرستان ورامین و پیشوا مبتنی بر کشاورزی و دامپروری است و بیش از ۷۰ درصد مردم منطقه ، بر اساس درآمدهای این حوزه امرار معاش می‌کنند و بر همین اساس باید مطالبات حوزه کشاورزی در صدر پیگیری‌ها باشد. 

این مقام مسئول بیان کرد: در همین‌ راستا برای تامین آب زراعی در سطح سه شهرستان پیشوا ، ورامین و قرچک پیگیری‌هایی کردیم و در آینده‌ای نزدیک با اجرای خط دوم تصفیه خانه تهران به پیشوا برای همیشه مشکل آب کشاورزی را حل خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر در خصوص تامین امنیت، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ، توسعه کانال‌های آب ، تامین نهاده‌های دامی ، احداث بزرگراه تهران به پیشوا و مسائل خرد و کلان دیگری از سوی مسئولان کشوری و استانی در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *