توخل: چرا بازی‌های ما را لغو نکردید؟

توخل: چرا بازی‌های ما را لغو نکردید؟

سرمربی تیم فوتبال چلسی عنوان کرد باید بازی‌های این تیم را نیز به خاطر شیوع کرونا لغو کرد.

به گزارش سادس و به نقل از استار، نوع امیکرون ویروس کرونا در انگلیس در حال گسترش است و اکنون به باشگاه‌های فوتبال زیادی رسیده است. بازی‌های بیش‌تری در لیگ برتر لغو می‌شود. توخل گفت که نگران افزایش تعداد عفونت ها در تیمش است و معتقد است که با سفر کردن با هم و حضور در اتاق رختکن، احتمال ابتلای بیشتر وجود دارد. چلسی پس از اینکه درخواست آنها برای به تعویق انداختن بازی یکشنبه با وجود ثبت هفت مورد COVID-۱۹ در اردوی این تیم از جمله روملو لوکاکو، تیمو ورنر و کالوم هادسون اودوی رد شد، عصبانی است. باشگاه لندنی اعتقاد داشت که باید بازی این تیم نیز لغو می شد.

عصر پنج‌شنبه اعلام شد که تیمو ورنر، روملو لوکاکو، کالوم هادسون اودوی و بن چیلول بازیکنان حرفه‌ای چلسی نیز به ویروس مبتلا شده‌اند. به گفته توماس توخل، کای هاورتز احساس ناراحتی زیادی می‌کرد. توخل گفت: منتظر نتایج آزمایشات بیش‌تری هستیم.

توخل گفت که می ترسد چلسی برای بازی روز چهارشنبه در یک چهارم نهایی جام اتحادیه در برنتفورد با مشکل بازیکن روبرو باشد. در همین رابطه سرمربی آلمانی گفت: اگر آنها ما را مجبور به بازی مقابل برنتفورد کنند، چه باید بکنیم؟

در مجموع ۱۰ بازی لیگ برتر به دلیل شیوع کووید-۱۹ به تعویق افتاده است و باشگاه ها روز دوشنبه جلسه ای را برای بحث در مورد بحران جاری برگزار می کنند.

سرمربی چلسی گفت که احساس می کند باشگاه برای به تعویق افتادن بازی ولورهمپتون تلاش زیادی کرده است. او قبل از بازی گفت: ما برای بازی نکردن درخواست دادیم. ولی این درخواست با وجود اصرار زیادی که داشتیم رد شد. درک آن بسیار سخت است، ما نگران سلامتی بازیکنان هستیم.

به گزارش سادس، دیروز یکشنبه چلسی در ادامه نتایج ضعیف هفته های اخیر خود در زمین ولورهمپتون به تساوی بدون گل رسید تا فاصله این تیم با صدر جدول افزایش یابد. در دیگر دیدار منچسترسیتی صدرنشین توانست با برد پرگل برابر نیوکاسل جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *