بازدید هیأتی از کمیسیون امنیت ملی از مرزهای خراسان رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید هیأتی از این کمیسیون از مرزهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت که وضعیت دفاعی مرزهای شرقی بسیار عالی است.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت وگو با سادس اظهار کرد: هیأتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پایش مسائل امنیتی و وضعیت تعامل طالبان با مردم و تجار و وضعیت مرزها به لحاظ استحکامات امنیتی و دفاعی از مرزهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بازیدی انجام داد.

وی توضیح داد: در این بازدید فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش با هیأت کمیسیون امنیت ملی همراهی کرد. ما از استحکامات ارتش، پاسگاه های مرزی، بازارچه و گمرکات مناطق در دوقارون، بازارچه یزدان بازدید داشته و جلساتی در شورای تأمین خراسان رضوی، شهرستان قائم و سیستان و بلوچستان و خواف تشکیل شد.

وی گفت: در این جلسات نظرات کمیسیون به لحاظ تعامل طالبان، امنیت مرزها، ترددهای غیرمجاز مرزی و سایر مسائل مطرح شد. در مجموع وضعیت دفاعی در مرزهای شرقی بسیار عالی و ارتش آمادگی بسیار خوبی دارد. وضعیت طالبان به خوبی رصد می شود. کمیسیون در این بازدیدها اوضاع تعاملات مرزی و بازارچه های مرزی و گمرکات را پیگیری کرد و مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *