کسی باور نداشت ۴ گل به آتالانتا بزنیم

کسی باور نداشت ۴ گل به آتالانتا بزنیم

مهاجم رم ایتالیا می گوید کمتر کسی به این تیم باور داشت ولی آنها کار بزرگی برابر آتالانتا انجام دادند.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم آتالانتا شب گذشته (شنبه) در هفته هجدهم مسابقات سری A ایتالیا، با نتیجه ۴ بر یک از رم شکست خورد.

تامی آبراهام بعد از این برد با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت: چه بردی! خیلی ها به ما شک کردند.

جالوروسی در همان دقیقه اول به لطف ضد حمله آبراهام، دروازه را باز کرده بود.

نیکولو زانیولو برتری خود رم دو برابر کرد، در ادامه آتالانتا یکی از گلها را جبران کرد و گل تساوی آتالانتا به دلیل آفساید بحث برانگیز مردود اعلام شد، در این مرحله کریس اسمالینگ و آبراهام دوباره کار را تثبیت کردند.

مهاجم رم گفت: چه بردی! من نمی‌دانم چه بگویم، بسیاری از مردم به ما شک داشتند و گفتند که این ماموریت غیرممکن برای تیم ما بود، اما این یکی از بهترین بردهایی است که ما در این فصل داشتیم. آبراهام پس از تعویض وقت های تلف شده ،  ژوزه مورینیو، مربی تیم را در آغوش گرفت.

او در این رابطه گفت: این احساسات  من بود، ما هر دو به بازی علاقه داریم، می دانستیم که امروز برای ما و هواداران مهم است. ما حتی صحبت با هم  نکردیم، فقط یک در آغوش گرفتن بود و می توانستی ببینی چه معنایی برای هر دوی ما دارد.

این همچنین شب خاصی بود زیرا زانیولو اولین گل خود را در سری آ از ژوئیه ۲۰۲۰ به ثمر رساند. این بازیکن یک مصدومیت شدید را از آن زمان تاکنون سپری کرد.

مهاجم انگلیسی در پایان گفت: می‌توانید ببینید که چگونه کل تیم گل او را جشن گرفتند. او روزهای سختی را گذرانده است، هر بار که بازی می کند همه چیزش را برای این باشگاه می دهد. من عاشق بازی با او هستم و برای او بسیار خوشحالم.

پس از این مسابقه، جان پیرو گاسپرینی به شدت از تیم داوری مسابقه انتقاد کرد. اعتراض سرمربی آتالانتا به رد شدن گل خوسه لوییس پالومینو در دقیقه ۶۸ بود که در صورت صحیح اعلام شدن این گل، بازی به تساوی ۲ – ۲ کشیده می‌شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *