بازیکن گابنی گل‌گهر بسیار با کیفیت بود

بازیکن گابنی گل‌گهر بسیار با کیفیت بود

سرمربی پیکان می‌گوید بازیکن خارجی گل‌گهر یکی از بهترین بازی‌هایش را مقابل پیکان انجام داده بود و واقعا بازیکن با کیفیتی بود.

به گزارش سادس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل قشقایی شیراز اظهار کرد: بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و همیشه باید از تیم‌هایی که یک سطح پایین‌تر هستند وحشت داشته باشید. من در لیگ یک کار کردم و می‌دانم قشقایی تیم سابقه داری است و اگر فردا تمرکز نداشته باشیم، از این تیم ضربه می‌خوریم. امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز خوب پا به این مسابقات در بیاورند چون در جام حذفی ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. باید با تمرکز بالا مقابل این تیم قرار بگیریم.

او درباره رای دیدار تیمش با گل گهر و سه امتیازی که به پیکان رسید گفت: من هم مثل همه این رای را خواندم و اطلاع دیگری ندارم اما چیزی که وجود دارد این است که بازیکن خارجی گل گهر یکی از بهترین بازی‌هایش را مقابل ما انجام داده بود و واقعا بازیکن با کیفیتی بود.

سرمربی پیکان درباره نتایج گل گهر در هفته‌های اخیر گفت: ما افت نکردیم و بازی‌های سختی مقابل سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و گل گهر داشتیم. کمی بد شانسی آوردیم و مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم.

او درباره تقابلش با مهدی رجب زاده گفت: تا آنجا که می‌دانم او همیشه خیلی به مربی‌گری علاقه‌مند بود اما شناخت زیادی از کارش ندارم. امیدوارم در مربی‌گری بتواند موفق باشد و در نهایت فردا بازی خوبی شود.

حسینی در پایان در پاسخ به این سوال که با تیم اصلی مقابل قشقایی قرار می‌گیرد یا خیر، بیان کرد: باتوجه به فشردگی بازی‌های گذشته حتما باید در تیم تغییرات داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *