کلوپ: بهتر است بازی‌ها ادامه پیدا کند

کلوپ: بهتر است بازی‌ها ادامه پیدا کند

سرمربی لیورپول امیدوار است شیوع کرونا باعث تعطیلی لیگ برتر انگلیس نشود.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای نیوکاسل بود و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد. دیوگو ژوتا در دقیقه ۲۱، محمد صلاح در دقیقه ۲۵ و ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه ۸۷ برای قرمزها گلزنی کردند.

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: نیوکاسل سازماندهی دفاعی زیادی داشت و حتی با یک گل هم پیش افتاد، بنابراین ادامه بازی بسیار دشوار بود، اما ما هم‌چنان پیروز شدیم و کاملا مستحق بودیم. خوشحالم که تیمم توانست محتاط عمل کند و هوشیار باشد و ۳ امتیاز را به دست بیاورد. تیم حریف نیز موقعیت‌هایی برای زدن گل داشت ولی توانستیم با پرسینگ مهاجمان حریف را از دروازه خودمان دور نگه داریم و برد راحتی به دست آوریدم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. سزاوار کسب این نتیجه بودیم.

رسانه‌های انگلیسی هفته گذشته گزارش دادند که تنها هفت باشگاه از ۲۰ باشگاه لیگ برتر دارای تیم‌هایی هستند که بیش از ۵۰ درصد بازیکنان در آن‌ها واکسینه شده‌اند.

سرمربی لیورپول گفت: راه درست این نیست که بخواهیم بازی را برگزار نکنیم و باید در این شرایط هم بازی‌ها برگزار شود. واکسن زدن تنها راه ممکن است و باید در این زمینه به هم کمک کنیم. در حال حاضر شرایط سختی است و بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود و تیم‌ها شرایط سختی دارند و باید با زدن واکسن از این شرایط عبور کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *