کاهش ۵ واحد درصدی سهم مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی

سادس/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجل شورای اسلامی از در دستور کار قرار گرفتن بازگشت منابع ناشی از درآمدهای مالیاتی خبر داد و گفت: سهم مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی پنج واحد درصد کاهش یافته است و ما هم نیز حمایت می‌کنیم.

محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز ۲۵ آذرماه در شصت و نهمین جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: در مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح اساسی در قانون آماری کشور، اعلام وصول شده است.

وی در ادامه به مباحث بودجه ای اشاره کرد و افزود: ظرف چند روز آینده بعد از بررسی کلیات، لایحه بودجه در صحنه علنی مطرح و پس از تصویب به کمیسیون تلفیق ارجاع داده می شود و اگر در صحن علنی تصویب نشود به دولت ارجاع می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از افزایش اختیارات به استانداران در لایحه بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و در ادامه به تشکیل صندوق های توسعه استانی اشاره کرد و افزود: ظرفیت کرمان برای ایجاد صندوق توسعه بیشتر از سایر استان هاست لذا این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی از در دستور کار قرار گرفتن بازگشت منابع ناشی از درآمدهای مالیاتی خبر داد و گفت: سهم مالیاتی بنگاه های اقتصادی پنج واحد درصد کاهش یافته است و ما هم نیز حمایت می کنیم.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان در مسیر توسعه قرار گرفته است، در ادامه پیشنهاد کرد: کمیته و کارگروهی متشکل از بخش خصوصی و دولتی برای بررسی افزایش بودجه ۱۴۰۱ استان تشکیل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *