آغاز اردوهای بازی‌های پاراآسیایی چین از دی ماه

آغاز اردوهای بازی‌های پاراآسیایی چین از دی ماه

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از شروع اردوهای تیم‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین از دی ماه خبر داد.

مسعود حمیدی در گفت‌وگو با سادس، درباره زمان شروع اردوهای تیم های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: اولین مرحله اردوی آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی چین در رشته‌های وزنه برداری، تیراندازی، دوومیدانی، والیبال، بسکتبال با ویلچر و شنا از دی ماه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام تیم‌ها به چین ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر اعتباری مشکلی برای برگزاری اردوها ندارید؟ گفت: هیچ مشکلی از نظر اعتباری برای برگزاری اردوها وجود ندارد و اردو طبق زمان پیش‌بینی شده در تهران برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین با اشاره به برگزاری اردوهای ویژه برای مدال آوران طلایی بازی‌های پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که در بازیهای پارالمپیک توکیو موفق به کسب مدال طلا شدند، اردوهای ویژه‌ای با مربیان تخصصی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در یکی از مناطق جنوب کشور پیش‌بینی شده که این اردوها متفاوت از اردوی سایر ملی پوشان اعزامی به این بازی‌ها خواهد بود و ورزشکاران از حمایت ویژه فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک برخوردار خواهند بود.

حمیدی همچنین درباره تغییرات احتمالی در کادر فنی پاراتیراندازی، گفت: هفته آینده جلسه کارشناسی درباره تیراندازی در محل فدراسیون برگزار می‌شود و راجع به کادر فنی این رشته تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال، زنان نیز به پاراآسیایی چین اعزام خواهند شد یا خیر؟ افزود: تیم والیبال نشسته زنان اعزام می‌شوند اما در مورد اعزام تیم بسکتبال با ویلچر زنان هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان یکی از برنامه‌های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ را برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور اسفندماه در دو بخش زنان و مردان و اعزام تیم دوومیدانی به فزاغ امارات عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *