حریف سرسختی پیش رو داریم

حریف سرسختی پیش رو داریم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان معتقد است، ملی پوشان شهرکرد تیم جوان و با انگیزه ای هستند که تا دقیقه ۹۰ برای نتیجه می جنگند و حریف سرسختی برای تیمش خواهد بود.

سمیه شهبازی در گفت وگو با سادس در خصوص بازی تیمش در مقابل ملی پوشان شهرکرد از هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور، اظهار کرد: حریف ما قهرمان فصل گذشته رقابت‌های دسته یک کشور است، بنابراین تیم دست و پا بسته و راحتی نیست، تیم نوپا و جوانی که از بازیکنان بومی استفاده می کند و این یک امتیاز برای آن ها محسوب می شود، چرا که انگیزه های زیادی دارند.

وی افزود: جایگاه و نتایج این تیم نمی تواند ماهیت اصلی این تیم را نشان دهد، تیمی بوده که تا دقیقه ۹۰ مقابل رقبای خود با دوندگی زیاد جنگیده و با توجه به اینکه در خانه نیز بازی می کند حریف سرسختی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن پیرامون وضعیت تیمش نیز گفت: بعد از اتفاقات بدی که در بازی مقابل بانوان البرز برای تیم رخ داد و اشتباهات داوری که موجب از دست دادن امتیاز این دیدار شد، سعی کردیم بیشتر از نظر روحی و روانی بازیکنان را آماده این دیدار کنیم و به طور قطع فردا برای ۳ امتیاز کامل این دیدار به میدان می رویم.

وی با اشاره به اعتراض رسمی باشگاه ذوب آهن به کمیته داوران اضافه کرد: فیلم و مستندات را برای کمیته داوران ارسال کردیم، درست است که امتیازی به تیم ما بر نمی گردد و نتیجه بازی تغییر نمی کند؛ اما امیدواریم کمیته داوران در چینش داوران با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنند تا تیم ها حداقل از نظر داوری آسیب نبینند.

وی با اشاره به مصدومان تیمش، خاطرنشان کرد: مصدومان زیادی از بازی‌های قبل داریم، شاطری نیز در بازی مقابل بانوان البرز مصدوم شد و در بازی مقابل ملی پوشان بیشتر روی جوانان تیم و نیمکت تمرکز می کنیم و با اعتمادی که به آن ها دارم سعی می کنم ترکیب خوب و مناسبی را به میدان بفرستم.

شهبازی گفت: با توجه به شرایط و وضعیت ورود تیم به لیگ برتر برای شناخت ظرفیت و پتانسیل تیم و رسیدن به ترکیب ایده آل و اصلی تیم در هر بازی سعی کردم با تغییراتی که انجام می دهم بازیکنان را در پست‌های مختلف بسنجم و فکر می‌کنم بعد از این بازی تا حدی ترکیب اصلی تیم مشخص شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *