نگاه سرمایه‌سالار گذشتگان در شهرداری تهران را کنار گذارید 

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: انتظار می‌رود نگاه سرمایه‌سالار گذشتگان در شهرداری را کنار گذاشته و هر چه سریعتر از منابع حاصل از این مجموعه‌ها حق مردم محروم و مظلوم کهریزک را پرداخت کرده تا شاهد حکمرانی عادلانه شهری در دوره جدید باشیم.

به گزارش سادس، علی خضریان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه)مجلس در تذکری گفت: دو روز گذشته جهت نظارت میدانی به جنوبی‌ترین نقطه تهران و دیار مردم عزیز شهرهای کهریزک و باقرشهر رفتم، شهرهایی که با مشکلات و معضلات انباشت شده از ناکارآمدی مدیران و مسئولان اجرایی ناتوان دچار ظلم مضاعف شده‌اند.

وی ادامه داد: مردمی که با میزبانی از مجتمع آرادکوه و زباله‌های کلانشهر تهران بوی نامطبوع آن در شبانه روز را تحمل می‌کنند و بعضا به دلیل مسیر ناایمن تریلی‌های حمل زباله جانشان را از دست می‌دهند اما از درآمدهای این مجتمع و مسئولیت‌های اجتماعی آنها بی‌بهره هستند. مردمی که میزبان سازمان بهشت زهرا (س) هستند و از سوی کلان این سازمان چیزی تحت عنوان مسئولیت اجتماعی برای آنها تعریف نشده است.

نماینده تهران در تذکری به زاکانی شهردار تهران گفت: انتظار این است نگاه سرمایه‌سالار گذشتگان در شهرداری را کنار بگذارید و هر چه سریعتر از منابع حاصل از این مجموعه‌ها حق مردم محروم و مظلوم کهریزک را محقق کنید تا شاهد حکمرانی عادلانه شهری در دوره جدید باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *