گلستان گنجینه خیرین نیک اندیش است/ نیکوکاران نگین جبهه محرومیت زدایی گلستان

سادس/گلستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  استان گلستان با اشاره به حضور پررنگ خیرین در برنامه های جمعیت هلال احمر اظهار کرد: نیکوکاران نگین جبهه محرومیت زدایی در استان گلستان هستند.

حجت الاسلام یعقوب مهدوی در همایش تجلیل از خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به شعر شاعرانگی کشورمان سعدی  “بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند”، اظهار کرد: این شعر سعدی ریشه قرآنی دارد و مفهوم آن عمق انسانیت، مهربانی و نوع دوستی است. 
وی با بیان اینکه در استانی هستیم که گنجینه اقوام و مذاهب است، افزود: خیرین ما نگین های بزرگ استان در توسعه، محرومیت زدایی و انسان دوستی هستند که سالهاست با رشادت و بدون منت مشغول مجاهدت در عرصه کمک به همنوعان خود در سرتاسر کشور هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان با تاکید  بر اینکه گلستان‌گنجینه نیکوکاران و خیرین است، خاطرنشان کرد: تجلیل از این عزیزان فقط با هدف ترویج نیک اندیشی و خداقوت به نیات خیرخواهانه آنهاست.

مهدوی قدرشناسی از کار نیکو را سفارش الهی دانست و گفت: هر چند خیلی از بزرگواران دیگر هم هستند که ظرفیت و فرصت و بضاعت ما اجازه نداد از آن خیل عظیم تجلیل کنیم اما تلاش کردیم به رسم ادب به تعدادی از خیرین شاخص استان عرض احترام کرده و همت والای آنها را بستاییم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *