پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل سپاهان

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل سپاهان

استقلال در نیمه نخست دیدارش با سپاهان با یک گل پیروز شد.

به گزارش سادس، استقلال و سپاهان امروز(سه‌شنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با یک گل به سود استقلال به پایان رسید. تک گل استقلال را جعفر سلمانی در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.

این بازی تا دقیقه ۳۵ نیمه نخست هیچ موقعیت خطرناکی نداشت و بازی به کسل‌کننده‌ترین شکل ممکن پیگیری شد. البته دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه پیدا کردند که شوت‌ها یا به دروازه نرسید یا با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

تنها نکته مشهود در این دقایق خطاهای پرتعداد بازیکنان استقلال و سپاهان روی یکدیگر بود که باعث شد دو تیم اگر برنامه‌ای هم داشتند، نتوانند در زمین پیاده کنند.

با این حال بالاخره در دقیقه ۳۵ یخ بازی با گل استقلال باز شد. رودی ژستد، مهاجم بلند قامت استقلال در داخل محوطه جریمه با ضربه سر توپ را برای جعفر سلمانی کاشت تا او به زیبایی دروازه کریستوفر نت را باز کند. با این گل، ژستد به دومین پاس گل و سلمانی به دومین گل فصلش رسید.

پس از به ثمر رسیدن گل، بلافاصله سپاهان شانس به تساوی کشاندن بازی را داشت اما در حالی که شهباززاده در موقعیت تقریبا تک به تک با حسینی قرار داشت، سیاوش یزدانی تکل عالی‌ای زد و مانع از گل‌زنی مهاجم فرصت‌طلب سپاهان شد. پس از این موقعیت سپاهان روی اشتباه حسینی در خروج از دروازه می‌توانست به گل تساوی برسد اما ضربه سر فرشاد احمدزاده با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

امیرحسین حسین‌زاده،‌بازیکن استقلال در دقایق پایانی نیمه نخست می‌توانست با شوتی زیبا و فنی از پشت محوطه جریمه دروازه سپاهان را برای بار دوم باز کند اما نت با واکنشی عالی دروازه تیمش را نجات داد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد.

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت اله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *