نقش موثر پروژه سه راه باقرشهر در روان سازی ترافیک

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، اعلام کرد که پروژه سه راه باقرشهر نقش موثری در روان سازی جریان ترافیک جنوب تهران دارد.

به گزارش سادس، آقامیری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته پروژه سه راه باقرشهر افتتاح شد، گفت: این پروژه از سال ۹۱ آغاز شده بود که رفع معارضین این پروژه به عهده شهرداری باقرشهر گذاشته شده بود اما به دلیل مشکلات مالی تا سال ۹۵ اتفاق خاصی رخ نداد؛ اما به دلیل مشکلات مالی سال ۹۵ پروژه را بر عهده شهرداری منطقه ۱۹ گذاشتند.

وی با بیان اینکه روز گذشته مجموعه‌ای از مسیرهای کندرو و زیرگذر افتتاح شد، گفت: این پروژه تا اسفند سال ۹۶ حدود ۷۸ درصد پیشرفت داشته که در ۴۲ ماه دوره مدیریت شهری قبلی هم پروژه تنها ۱۲.۴ درصد پیشرفت داشت و در سه ماه اخیر نیز در دوره جدید مدیریت شهری ۹ درصد باقی مانده کار انجام شد و پروژه به پایان رسید.

آقامیری با بیان اینکه این پروژه باعث تسهیل تردد و روانسازی جریان ترافیک شده، تصریح کرد: این چهارمین پروژه است که در حوزه معاونت فنی و عمرانی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و جا دارد که تشکر کنیم.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اعلام کرد که افتتاح پروژه سه راه باقرشهر تاثیر زیادی بر روان سازی جریان ترافیک جنوب تهران دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *