تمرکز بر آموزش افسران در راستاي نحوه شناسايي خودروهاي سرقتي/ رصد مشخصه هاي قابل رديابي ؛ تسهيل کننده روند کشف قطعات سرقتي خودرو

معاون مبارزه با سرقت آگاهي ناجا با اشاره به بازديد کارآگاهان اين پليس از مجموعه ايران خودرو، گفت: خودروها و قطعات سرقتي که مشخصه هاي ظاهري آن تغيير يافته باشد از طريق مشخصه هاي قابل رديابي شناسايي مي شود.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ “رضا موذن” در حاشيه بازديد افسران پي جو اداره مبارزه با سرقت سراسر کشور از مجموعه ايران خودرو در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: اين افسران در اين بازديد در جريان آموزش نحوه کشف خودروهاي مسروقه و قطعات سرقتي از طريق شناسايي قطعاتي که در خودرو که قابل رديابي است، قرار گرفتند.

وي افزود: همچنين به کارآگاهان، نحوه شناسايي خودروهاي مسروقه که بعضا ارکان و قطعات ماشين توسط سارقان حرفه اي تغيير مي کند، آموزش داده شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه افسر آگاهي در مواجه شدن با خودروي مسروقه و مشخصاتي که تغيير يافته، دچار مشکل در شناسايي مالک اصلي آن مي شوند، اذعان داشت: هدف ما اين است، کارآگاهان بتوانند به کمک مشخصه هايي که بر روي قطعات خودرو وجود دارد به اين موضوع دست پيدا کنند.

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي ناجا با بيان اينکه آموزش ميداني و عملي فراگيران به منظور ارتقاء سطح دانش و تجربه آنان در حوزه اصالت وسائط نقليه انجام شد، افزود: اين رديابي که در هر يک از خودروها درج مي شود کمک‌ قابل توجهي به کارآگاهان در شناسايي قطعات خودرو هاي مسروقه مي کند.

سرهنگ موذن در خاتمه گفت: با اين روش، خودروي سرقتي که پلاک و برخي مشخصه‌هاي ظاهري آن تغيير يافته باشد، به راحتي قابل شناسايي است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *