استفاده از ظرفيت علمي دانشگاه ها در اجراي ماموريت هاي پليس

معاون اجتماعي پليس کيش گفت: پليس با عمل به شعار روزآمدي سعي در بالا بردن سطح علمي خود دارد از اينرو بهره گيري از ظرفيت علمي دانشگاه ها مي تواند در اجراي ماموريت هاي پليس مثمر به ثمر بوده و باعث گسترش نظم و امنيت شود.

سرگرد “يونس شعبانيان” در نشست علمي پليس كيش و دانشگاه علمي كاربردي ، برگزاري جلسات علمي با دانشگاه ها را در راستاي پژوهش محوري، روزآمدي و دانش بنياني پليس عنوان كرد و اظهار داشت: پليس، با عمل به شعار روزآمدي سعي در بالا بردن سطح علمي خود دارد از اينرو بهره گيري از ظرفيت علمي دانشگاه ها مي تواند در اجراي ماموريت هاي پليس مثمر به ثمر بوده و باعث گسترش نظم و امنيت شود.

شعبانيان سرمايه اصلي پليس را مردم دانست و گفت: شايد در ساليان دور و گذشته قدرت پليس در تفنگ و اهرم نظامي آن بود، اكنون پيشرفت علمي و آسيب هاي جديدي كه در جامعه وجود دارد، نگاه و رويكرد علمي پليس را مي طلبد.

وي با تاكيد بر توجه به نسل جوان و دانشجويان، گفت: دانشجويان امانت هايي هستند كه در اختيار دانشگاه ها قرار دارند و بدون ترديد در قبال تربيت صحيح علمي و فرهنگي آنها مسئول هستيم.

معاون اجتماعي پليس كيش بر رويكرد جامعه محوري پليس تاكيد كرد و گفت: در اين رويكرد نيروي انتظامي اهداف خود را بر اصل پيشگيري از وقوع جرم با بهره گيري از نقطه نظرات علمي و دانشگاهيان و ارائه آموزش هاي همگاني و هشدارهاي پليسي متمركز كرده است.

تأثير تعامل نيروي انتظامي با دانشگاهيان در پيشگيري از جرايم

در ادامه اين نشست “حكمتي پور” رئيس دانشگاه علمي كاربردي كيش، افزود: تأثير برگزاري نشست هاي علمي تخصصي و تعامل نيروي انتظامي با دانشگاهيان با اهميت بوده و نقش چنين نشست هايي در پيشگيري از جرايم بي بديل است.

رئيس دانشگاه علمي كاربردي كيش افزود: اقداماتي كه پليس جزيره كيش در بحث فرهنگي و تامين آسايش جامعه و ارتقاء انضباط ترافيكي در معابر انجام داده بسيار ستودني بوده، كه اين نشان از نگاه و مديريت علمي و فرهنگي پليس كيش است.

گفتني است، برگزاري جلسات آموزش همگاني ويژه دانشجويان در طول سال، نشست هاي علمي با حضور اساتيد دانشگاه با محوريت مسائل و دغدغه هاي اجتماعي روز جامعه و انعكاس نتايج و راهكارهاي ارائه شده اين نشست ها جهت اجرا به مبادي ذي ربط از ديگر مفاد تفاهم نامه همكاري پليس كيش و دانشگاه علمي كاربردي است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *