برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری و دو به میزبانی فارس

برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری و دو به میزبانی فارس

سادس/فارس استان فارس برای دومین بار میزبان رقابت‌های جایزه بزرگ دوچرخه سواری و دو کوهستان ایران خواهد بود که با شعار “بازگشت به زندگی” برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس در این خصوص به سادس گفت: رقابت‌های جایزه بزرگ دوچرخه سواری و دو کوهستان ایران برای دومین بار به میزبانی فارس تحت عنوان جام پولادکف و با شعار “بازگشت به زندگی” برگزار خواهد شد.

محسن سالاری گفت: از آنجا که دوچرخه سواری و دو از رشته های اولویت دار و آمایشی است و حضور ورزشکارانمان در میادین ملی و جهانی را مدنظر داریم، همکاری های لازم را با بخش خصوصی برای برگزاری این میزبانی انجام داده ایم.

معاون توسعه امور ورزش فارس افزود: این دو رشته ورزشی علاوه بر بعد قهرمانی، فرصتی را فراهم می کند که به جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری ورزشی می انجامد. نگاه ما به برگزاری میزبانی رویدادهای ورزشی در سال‌های اخیر، کمک به توسعه گردشگری استان بوده است.

سرپرست مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری و دو کوهستان ایران نیز، به سادس گفت: این مسابقات در ۲ بخش طی روزهای ۲۲ و ۲۳ و ۲۹ و ۳۰ مهر در مجموعه ورزشی پولادکف شهرستان سپیدان در استان فارس برگزار خواهد شد.

علی فرزامی افزود: این رقابت‌ها در بخش کراس کانتری یا دوچرخه کوهستان روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر و در رشته تریل رانینگ یا دو کوهستان، طی روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

 فرزامی خاطرنشان کرد که در این دوره از رقابت‌های جایزه بزرگ، دوندگان در دو دوره مسابقه به طول های ۱۴ و  ۲۸ کیلومتر به میدان می روند.

او با اشاره به اینکه روسای  فدراسیون های دوچرخه سواری و دوومیدانی شاهد این رقابت‌ها خواهند بود، گفت: در میزبانی این رقابت‌ها هیئت‌های دوچرخه‌سواری و دومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، همکاری داشته‌اند.

سرپرست برگزاری دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ کراس کانتری و تریل رانینگ، گفت: این مسابقات با رعایت کامل اصول شیوه نامه بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

فرزامی گفت: نگاه ما به برگزاری این رقابت‌ها، نگاهی جهانی است و ان شاالله با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان فارس این رقابت‌ها را به صورت جهانی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *