200 تن برنج قاچاق در آب هاي خليج فارس توقيف شد

فرمانده درياباني كيش از توقيف يك فروند شناور و کشف 200 تن برنج قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال در حوزه استحفاظي آب هاي خليج فارس خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سرهنگ “رحيم جهانبخش”  با اشاره به اهميت مبارزه با قاچاق کالا، گفت: فرماندهي پايگاه درياباني كيش در راستاي ارتقاء امنيت اقتصادي و مبارزه با قاچاقچيان کالا، اقدامات قابل توجهي با کمک اطلاعاتي مرزنشينان انجام داده و موفقيت هاي خوبي را در اين زمينه به دست آورده است.

وي افزود: در اين راستا ماموران اين پايگاه با اشراف اطلاعاتي و در عملياتي غافلگيرانه، در آبهاي حوزه استحفاظي خليج فارس، به يك فروند شناور باري مشکوک شدند و جهت بررسي بيشتر آن را توقيف كردند.

فرمانده انتظامي ويژه كيش تصريح کرد: ماموران در بازرسي از اين لنج ،  200 تن برنج قاچاق و سه هزار و 640 تخته پتو فاقد هر گونه مدارك دريانوردي و دفترچه تردد انتظامي را کشف و شناور را با رعايت حقوق شهروندي و قوانين دريا نوردي به داخل اسکله بندرگاه كيش انتقال دادند.

وي گفت: كارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 10 ميليارد ريال بر آورد كردند كه در اين رابطه شناور مربوطه توقيف و متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي و پايگاه درياباني كيش در پايان خاطرنشان كرد: برخورد قاطع با قاچاق کالا كه به عنوان يکي از اولويت هاي كاري پليس است، نقش اساسي در رشد و شکوفايي شاخص هاي اقتصادي دارد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *