پليس زمينه توسعه گردشگري را فراهم کرده است

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نيروي انتظامي با ايجاد امنيت در کشور توانسته است به خوبي زمينه توسعه صنعت گردشگري را فراهم کند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس آيت الله “محمود محمدي عراقي”، مهمترين عامل در توسعه صنعت گردشگري را امنيت دانست،گفت: يک گردشگر زماني وارد يک کشور مي شود که از امنيت آن اطمينان داشته باشد.

وي با اشاره به سطح بالاي امنيت در ايران اسلامي، عنوان کرد: جمهوري اسلامي ايران در منطقه اي که در گير جنگ و خون ريزي است از بالاترين سطح امنيت بهره مي برد.

نماينده مردم کرمانشاه با بيان اينکه زمينه توسعه صنعت گردشگري در ايران فراهم است، ادامه داد: نيروي انتظامي تاکنون به خوبي امنيت را در کل کشور و به تبع آن براي گردشگران خارجي فراهم کرده است.

آيت الله محمدي عراقي با بيان اينکه پليس به تنهايي باعث رشد صنعت گردشگري نمي شود، تاکيد کرد: بايد تمامي دستگاه هاي اجرايي براي جذب گردشگران دست به کار شوند و اين صنعت را به تعالي رسانند.

وي به نقش رسانه ها در توسعه صنعت گردشگري اشاره کرد و گفت: بايد مردم جهان به کمک رسانه ها از امنيت بالايي که در جمهوري اسلامي برقرار است، مطلع شوند و امن ترين کشور منطقه را براي مسافرت هاي خود انتخاب کنند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: امروز دشمنان ايران اسلامي با تمام ابزارهاي تبليغاتي خود به دنبال تخريب چهره و ناامن جلوه دادن کشور هستند، از اين رو بايد در برابر اين توطئه با ابزارهاي رسانه اي ايستادگي کرد.

آيت الله محمدي عراقي تصريح کرد: بر اساس نظر سنجي هاي انجام شده از گردشگران اروپايي و آمريکايي که به ايران سفر مي کنند، اکثر آنها بر اين موضوع تاکيد دارند که امنيت خيابان هاي ايران از شهرهاي اروپا و آمريکا بيشتر است.

وي با تاکيد بر اينکه بايد از امنيت کشور براي توسعه استفاده کرد، گفت: در شرايطي که جامعه ما از مشکلات اقتصادي رنج مي برد، بايد از نعمت امنيت براي رشد اقتصادي بهره ببريم.

آيت الله محمدي عراقي با تاکيد بر اينکه نيروي انتظامي از زمان تشکيل تا کنون به خوبي اقتدار خود را حفظ کرده است، گفت: برخورد قاطع پليس با مجرمان و حفظ احترام شهروندان باعث شده که نيروي انتظامي به عنوان نيرويي مقتدر شناخته شود.

وي با بيان اينکه بايد ايجاد امنيت در جامعه همگاني شود، توضيح داد: تمامي مردم بايد در کنار نيروي انتظامي قرار گيرند و ايجاد امنيت را وظيفه خود بدانند.

نماينده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري افزود: خوشبختانه امروز امنيت در ايران اسلامي جامعه محور شده و مردم براي برقراري امنيت در کنار نيروهاي نظامي و انتظامي قرار گرفته اند.

آيت الله محمدي عراقي با تاکيد بر اينکه امنيت يک محبت الهي است، عنوان کرد: امروز مردم به خوبي قدردان نعمت امنيت هستند و براي حفظ آن تلاش مي کنند.

نماينده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري، بر ضرورت ايجاد احساس امنيت در جامعه تاکيد کرد و گفت: ايجاد امنيت اجتماعي و اخلاقي در جامعه مهمترين دست آورد نيروي انتظامي در ايران است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *