کریمیان: فجر باید برای لیگ برتر تقویت شود/ نقطه قوت تیم همدلی بازیکنان بود

کریمیان: فجر باید برای لیگ برتر تقویت شود/ نقطه قوت تیم همدلی بازیکنان بود

کاپیتان اسبق فجر معتقد است این تیم لایق بازگشت به لیگ برتر بود.

مهرداد کریمیان، بازیکن و کاپیتان سابق فجر سپاسی در گفت‌وگو با سادس، در خصوص صعود این تیم به لیگ برتر گفت: با این که فجر رقیب ما به حساب می‌آمد اما خوشحالم که توانست بعد از ۹ سال به لیگ برتر برگردد. قابل باور نبود که فجر امسال لیگ برتری شود اما تغییرات این تیم در نیم‌فصل جواب داد و این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: نقطه عطف تیم، تقویت شدن در نیم‌فصل بود و دیگر اتفاق خوب تیم علی‌اصغر کلانتری همدل بودن بازیکنان و انسجام تیمی بود. شاید بتوان گفت فجر امسال بازیکنی نداشت که از لحاظ فنی، متفاوت‌تر از بقیه باشد و همه در یک سطح بودند و همین بالانس تیم را حفظ کرده بود. خوشحالم که سال بعد، تیمی در لیگ برتر حضور دارد که سازنده بسیاری از تاریخ‌سازان لیگ برتر بوده و امیدوارم مسئواان استانی با حمایت از این تیم، باعث شوند تا فجر آسانسوری نشود و با ثبات در گرفتن نتایج خوب، حتی به سهمیه آسیا هم برسد. البته فجر باید برای نتیجه گرفتن و حداقل بقا در لیگ برتر، تقویت شود و مدیران تیم باید برای آن هزینه کنند زیرا شرایط لیگ یک و لیگ برتر، کاملا باهم متفاوت است.

کریمیان اضافه کرد: کلانتری پیش از این و در سال ۸۹، در تیمی که من کاپیتان آن بودم، بازگشت به لیگ برتر را رقم زده بود و به نوعی تاریخ را تکرار کرد. او دوباره رسالتش را برای فجر انجام داد و به نوعی در تاریخ این باشگاه قدیمی و پرطرفدار اسم خود را جاودانه کرد. مردم شیراز لایق این صعود و حضور دوباره تیمی از این شهر در لیگ برتر بودند و مطمئن هستم فوتبال شیراز با برگشت فجر به لیگ برتر، دوباره به مسیر صعود باز می‌گردد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *