برگزاری مراسمات ملی و مذهبی منوط بر چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان برای عبور از خیز پنجم کرونا و کمک همه احاد جامعه برای تامین سلامت گفت: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی منوط بر چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی کروناست.

مهدی حیدری در گفت وگو با سادس، در تشریح روند مقابله با کرونا ویروس در خیز پنجم در سطح شهرستان دماوند گفت: با توجه به پیش‌رو بودن مراسم ملی و مذهبی، ما در چارچوب قوانین و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام خواهیم کرد و اگر دستورالعملی در این خصوص ابلاغ نشود، شایسته است بانیان مراسمات ما را در تامین سلامت مردم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون روزانه بیش از هزار نفر در دماوند در حال انجام است، افزود: مهمترین موضوع، افزایش سرعت واکسیناسیون است که این اتفاق در شهرستان دماوند رخ داده و روزانه بیش از هزار نفر در این شهرستان واکسینه می‌شوند. ما به دنبال تامین فضاهای بیشتر با هدف افزایش سرعت واکسیناسیون و تامین امنیت مردم هستیم، در این راستا دو سالن ورزشی در شهر رودهن و دماوند در نظر گرفته شده تا با تجهیز آنها توسط شهرداری‌ها، شهروندان با سرعت بیشتری واکسینه شوند.

وی ادامه داد: برخی نیازها از سوی استان برای شهرستان ما تهیه و تأمین نشده که به نظر می‌رسد مربوط به کمبودهای کشوری است، اما نباید زمان را از دست دهیم، چرا که سلامت مردم در بالاترین جایگاه قرار دارد. بر این اساس کیت‌های تست کرونا و سایر تجهیزات باید توسط شبکه بهداشت و درمان اعلام و خریداری شود و تامین هزینه آن بر عهده شهرداری‌ها خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما پیک‌های گذشته را با همکاری همه دستگاهها و مساعدت مردم شریف شهرستان دماوند پشت سر گذاشتیم؛ اما همواره به کمک مردم نیازمندیم و مردم شهرستان دماوند با فرهنگ غنی، همچون گذشته یاری‌رسان ما خواهند بود تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا خیز پنجم را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *